Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Kan det virkelig passe?
Forfatter: 
Dato:  25-04-2012 19:52

Er det serisøst rigtigt at jeg på tirsdag har 2 SMÅ LILLE PIGER I DAGPLEJE???

Jamen hvad sker der? Hvor blev min baby Alice af? Kan slet ikke huske hun har været lige så lille som Naia er nu?
Og hvor blev lille Naia af? Hvor er min barsel henne??Nøøj magter slet ikke de 2 år jeg har været mor bare på en eller anden vis er hevet ud af en kalender og nu vi her. STOD DOG TIDEN

Ja det bare så vildt. På sin vis glæder jeg til at være mig lidt. Skal først igang selv til August. Og havde skrevet hende op til 1 juni, men den plads jeg ønskede var ledig 1 maj.
Men måske det godt nok, så har bette fisen 2 måneder til at blive kørt godt ind inden vi holder hele juli måned som ferie ..

De næste måneder skal jeg udnytte og få trænet helt vild meget hold træning som jeg ellers ikke kan med tutten.

Så jeg er sørgmodig og glad på samme tid.

Nu mor til 2 helt fantastiske prinsesser

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

Så er...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2012 11:25

...der jo kun en ting at gøre.. Få en mere

Nej pjat, jeg kender det alt for godt. Kan heller ikke forstå at jeg har en i børnehave og en der kører på sidste år i dagplejen.

Forleden var de jo små babyer begge to

Det er også ret vemodigt (jeg har valgt 3. barns løsningen ;-)), at vide, at det denne gang er absolut sidste graviditet, sidste omgang barsel, sidste baby, sidste alting.. Suk. Og inden jeg når at fatte det, er den også startet i både dagpleje-børnehave-skole og den ældste er flyttet hjemmefra, og den mellemste vil ikke tale med sin mor, fordi hun er 13-16 år. Suk igen..

Så jeg melder mig i koret: STOP DOG TIDEN.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-04-2012 12:04

Åhh ja da er helt med på en 3ér. Planen er marts/april 2013. Så det jo lige om lidt vi skal i gang. en 2 måneder.

Men ja får en baby, men det jo bare de 2 andre endnu større. Det er altså ikke nemt med din små skønne unger :D

Nu mor til 2 helt fantastiske prinsesser

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det har..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2012 13:17

du ret i. De andre bliver bare endnu større.. suk.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider