Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sidder og ser tv2 læbeganespalte...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 20:41

... det bringer godt nok minder frem!

Især fordi man ser noget af operationen på den lille Bastian der har læbe/gumme/ganespalte og opvågningen på selve operationsstuen + på afdelingen.

Pyh, det rører sig inde i mig - minder fra min bette purk da han var derovre med mig i januar 2011.

Så sølle han var og nu kan man virkelig se hvad han var igennem, min lille trold på 4 måneder :(

Men han var SEJ - super sej!

Og de er totalt dygtige derovre! Både til deres fag og til os mennesker/pårørende.

Men pyh, godt det er overstået...

Tillader mig at spamme med et par minder:

Og så slutter vi.

De er jo også fantastiske til de andre operationer som de viser i programmet brandsår og andre kosmetiske.

Utroligt hvad man kan!

Nåmen, bare lidt nostalgi herfra

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så det
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 20:45

også. Er lige gået lidt fra skærmen, for der var lige lidt rigeligt slagtehus over programmet på et tidspunkt. Jeg sad faktisk og tænkte på din Simon, da jeg så Bastian blive opereret. Og på hvor fin han er blevet. Håber, Bastian bliver lige så fin.

Og så rørte det mig dybt at se dem lægge sådan en lille baby i narkose. Puha.

Nu med hundepension

www.123hjemmeside.dk/hundepension

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til 3 vidunderlige børn

Frederik født 280908

Kristian født 030811

Anna født 030811

0
0
Svar på denne tråd

Oveskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 22:09

Efter jeg er blevet mor kan jeg ikke holde ud at se noget med børn der er syge eller kommet til skade uden at tudbrøle, så her blev der slået over på DR.

Det må have været rigtig hårdt at have et barn der skal opereres, men hvor er det blevet flot, imponerende hvad de læger kan.

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

havde det på samme måde
Forfatter: 
Dato:  20-04-2012 10:18

jeg havde det på fuldstændig samme måde, da jeg så programmet..

Maja fik jo lukket sin ganespalte lige før jul, og det vender bare tilbage,når man ser sådan et program, stedet, lægerne og ikke mindst det lille barn der bliver lagt i narkosen.

Det var samme læge der opererede Maja, og han var FANTASTISK.. Vi havde jo en del komplikationer efterfølgende, og han belv afbrudt i en familie julefrokost, og stod bare til rådighed med det samme

vi har jo lagt Maja i en del narkoser eferhånden, og man vænner sig ALDRIG til det..

Desvære har hun stadig et lille hul, så skal turen igenne, igen. ØVØV.

synes virkelig han er blevet så flot!! de er bare dygtige.. Og forøvrigt er han da virkelig en charmetrold med et par fantastiske øjne lækker lille fyr

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-04-2012 21:23

sjovt du lige har lavet et indlæg om det for jeg kom sådan til at tænke på dig da jeg så det... jeg så det fordi lille bastian går i den vuggestue hvor jeg arbejder...

jeg er også enorm dårlig til at se sådan nogen programmer... jeg tuder sgu også altid... selv han, hun og haven kan få springvandet frem...

hvor er simon altså bare en skøn dreng som altid

Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...

og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider