Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 køb af ældre islænder.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2017 18:39

jeg søger en ny skovven og er nu faldet for denne, på 22 år. Er det helt ude i hampena at købe en så gammel hest? Den går fint , ser fin ud og skal ha dyrlæge tjek i næste uge.

Ville I binde an med så gammel en hest?

Den er ikke slidt op med konkurrencer osv. så jeg regner med at der er nogel gode år tilbage i den.


귀한 시간 내주 대단히 감사드립니다


Som vi siger på landet!!


En fjollet signatur, som så meget andet....


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ældre islænder
Forfatter: 
Dato:  29-06-2017 07:10

Jeg købte en på 18 sidste år. Der ikke hvade været redet meget i de foregående par år. Hun er mere energisk og fremadgående end de to på 7 og 11 hun går sammen med.

Hvis hesten er sund og rask, kan du sagtens får flere gode år med den, selv om du jo selvfølgelig nok ikke kan regne med at have den i 10 år.


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja hvis...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2017 11:36

Hej Tina

 

Du kan roligt købe en ældre islænder og der kan sagtens være mange gode skovture i den ednu.

Du skal dog huske på at når du køber en ældre hest kan der være forskellige hensyn at tage fx. skal en ældre hest ofte have noget andet foder ( og måske mere) end en yngre hest og der kan komme tandproblemer, flere dyrlægeregninger o.s.v., men hvis du er indstillet på det, så kan du sagtens binde an med en ældre hest :-)

 

M.v.h.

 

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-09-2017 21:45

Jeg har lige købt en på 23 år er bare så glad for hende

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider