Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Feber og opkast
Forfatter: 
Dato:  22-06-2018 10:17
Hej. Det lyder måske nok lidt underligt at spørge her, men vil høre om andre har det samme og om i ved hvorfor. Jeg bliver syg ca 2 til 3 gange om året. Ret hurtigt bliver jeg dårlig og begynder at kaste op inden for en time ( det er ikke madforgiftning og jeg spiser ikke medicin) og må gå i seng,bare jeg bevæger mig eller skal snakke kaster jeg op, kan hverken drikke eller spise i 2 til 4 dage,svingende feber og kun let hovedpine. Bagefter tager det et par dage at komme helt på højkant igen med væske og mad, og så håber jeg det er sidste gang. Jeg har haft det i over 10 år, og min læge sagde for mange år siden at det lød underligt. Jeg har ikke gjordt så meget ud af det efter den besked. Jeg har så senere fået at vide at min moster lider af det samme,.Hvor de har gæster har hun før måtte rejse sig fra bordet og gå i seng. Hun skulle af hendes nu pensionere kvindelige læge have fået at vide at det fejlede hun også og at det var en del af overgangsalderen og det ville stå på i ca 10 år. Hvis det er det syntes jeg godt nok at det trækker noget ud. Håber ikke i synes det er for dumt et indlæg. Og håber at høre om andre har det samme og hvad i har fået at vide hvad i fejler.
God dag til jer alle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider