Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Køge-Kbh i myldertid
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 08:15

Har nu arbejder på Bispebjerg Hospital et par måneder, og har i den tid taget toget derind fra Køge..Men nu er jeg kommet i tvivl om det egentlig bedre ville kunne svarer sig at tage bilen frem og tilbage?

Ved godt at det kommer til at koste mig mere end mit togkort, men hvis jeg kan spare lidt tid er det helt fint...

Er der nogen herinde der køre den strækning eller en del af vejen i myldretiden, og vil fortælle hvor lang tid de som regel bruger??

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 08:41

Jeg tror bestemt ikke du ville spare noget tid på det - hvis du arbejder 8-16. Den strækning er en af de mest trafikerede.

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 08:45

Jeg møder kl 9 og har fri mellem 15-16 og kl 14 fredag..nu når jeg tager toget, taget det 11/2 time hver vej, hvis der ikke er problemer med togene..

0
0
Svar på denne tråd

Af og til...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 09:24

... kører jeg Vanløse-Greve om morgenen omkring kl. 8.

Der holder de i køøøøøøøøø*gisp*øøøøøø i modsatte vejbane

Venlig hilsen Camilla

Optimalsadel

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 09:57

kl 9 kan du nok køre turen på 45 min, kl 16 sydpå er problemet mellem ishøj og solrød, så turen fra BBH vil nok tage dig 1½ time.

Jeg kører den hver dag, også i myldretiden.

.

0
0
Svar på denne tråd

Køge-kbh
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 09:58

Vi bor i Køge og min kæreste kører til Sydhavnen hver morgen. Han bruger alt fra 40 min til 1 time. Er der ulykker, tager det selvklart endnu længere tid.

Prøv at tage bilen et par dage og se om det er noget du gider.

0
0
Svar på denne tråd

jeg kører
Forfatter: 
Dato:  21-04-2013 18:36

fra Ringsted til Lyngby hver dag.

Og jeg har bevidt valgt at køre ad roskildevej/ringstedvej, rute 14, da jeg hver morgen i radioen høre at der er kø på Køge bugt motorvejen.

Jeg kører kl. 06.00 om morgenen.

0
0
Svar på denne tråd

Don't do it!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 16:35

Nej! Jeg har pendlet på den strækning i 5 år nærmest hver morgen, har jeg fra s-toget kigget ned på proppede motorvej og hørt trafikmeldinger om køerne på vejen. Det er stort set dagligt.

For tiden er der også vejarbejdet på strækningen, så du vinder intet ved at tage bilen frem for s-toget. Tværtimod. Køge - Nørreport: 42 minutter. Det kan næppe gøres hurtigere i bil - og der kan man heller ikke sove imens. ;)

Heidi

~ O Glück der Erde auf dem Rücken der Pferde ~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider