Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Transport af kage???
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 20:08

Hej.

Jeg lavede denne lækre kage til min mormors fødselsdag, og den skulle jo transporteres fra os hjem til hende. Hvordan gør I andre??? 40 tandstikker og film??

Tænker om man kan købe en klokke og sætte på, men hvor køber jeg det??? Nogle billeder af jeres indpakning....

Obs obs... fadet er på fod.

Billede

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 21:10

ned i en papkasse hvor der lægges avispapirskugler under fadet for at støtte rundt om foden.

Rundt om kagen kan du først sætte et stykke bagepapir og så et stykke stift karton der er lidt højere end kagen, der kan du lægge film over. Rundt om og ud til kassens kant kommer du så også avispapirskugler...

Michael Moesby-

med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.

0
0
Svar på denne tråd

lidt sent
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 21:23

Hej

Nu er det nok lidt sent når du allerede har lavet kagen, men tupperware har en kageboks - der er lavet til transport

www.tupperware.dk/produkter/ festboks

Hilsen

Anne

Sød voksen skovtursrytter søges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 21:56

Michael:

Det lyder lidt omstændigt...

Anne:

Ved godt de har én, men jeg KAN ikke servere min kage på sådan én! Kagen smager simpelthen bare bedre på mit glasfad

Elsker mit glasfad på fod...

Og den er jo ikke til flytte fra et fad til et andet bare lige, hvis tupperware`en kun var til transport.

Men måske man bare kan bruge toppen på en eller anden måde...?! det er noget ala den jeg tænker på...

0
0
Svar på denne tråd

kageklokke
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 22:35

Du kan købe kageklokker flere steder - f.eks. der hvor man handler med isenkram og den slags.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Transport kasse
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 23:37

Hej

Du kan købe en flamingo kasse i enten hjem & fix, Metro eller mener Harald Nyborg har dem,

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 00:46

Jeg plejer at vente med at montere kagen til jeg er fremme. Dvs. Jeg lægger den sammen på et stykke pap med en bagepapir-cirkel og laver alt sammen undtagen pynt. Når jeg så er fremme smutter jeg lige bagepapiret med kagen over på kagefadet og pynter den færdigt.

Man kan godt piske flødeskum hjemmefra og sætte en klemme på sprøjteposen. Men jeg er nok blevet lidt doven på mine gamle dage og det flødeskum man kan få på dåse der er lavet med rigtig fløde smager faktisk helt rigtigt og med lidt øvelse kan man lægge det på næsten lige så flot som med sprøjtepose.

Hvis kagen virkelig skal have tæsk på turen, så kan man lægge den sammen i en springform med bagepapir i bunden. Så venter man bare med at tage kanten af til strabadserne er overstået og pynter den. Så kan kagen holde til næsten hvad som helst :-D

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

Jens altså!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 09:46

Aj Jens - det kan du da ikke mene? En lagkage skal da lægges sammen mindst 12 timer før den skal spises, ellers bliver den ikke sådan RIGTIG god

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 11:06

mmmmmmmm kage

Jeg vil måske også vente med at pynte kagen, men ja læg den sammen 12 timer inden brug...

(og så så man mig i fuld firspring på vej mod bageren)

Med venlig hilsen

Karen

Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers

bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010

www.negle-nu.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kage....
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 22:22

Altså Jens.... så´n slå en forsvarsløs kage. Det kan man altså ikke .

Hilsen B

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 22:38

Nej selvfølgeligt skal en god lagkage lægges sammen dagen før. Gerne med lidt sherry eller portvin sprinklet over bundene inden der kommes creme på. Nu er chokolade jo godt i alle situationer, så det trækker jeg også typisk over i samme hug!

Men flødeskummet bliver jo ikke bedre af at stå og tørre i køleskabet.

Så der bliver altså både slået, hugget og trukket i mine lagkager

De bliver tæske gode ;-)

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider