Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Udsat operation..ÆV!!
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 16:03

Jeg skulle være opereret i dag, men de ringede i går og sagde at pga. overbelægning på afdelingen var de nød til at udsætte min hofteoperation.

De ville ringe i løbet af dagen og give mig en tidshorisont for en ny operation... det skete så ikke, så jeg ringede selv idag og fik det svar at det ville blive i Januar


Hold da op jeg blev helt lamslået!!!


Min kunstige hofte gik løs den 3 oktober og jeg kan ikke støtte så godt og bare tanken om 1½ mdr mere gør mig da helt deprimeret da jeg jo ikke fungerer så godt på et ben og krykker i begge hænder.


Jeg tænker normalt positivt og er forstående, men dagen i dag er bare gået med at være ked af det og græde, jeg eg er bare så skuffet.


Venlig hilsen

Annikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 17:10

Øv da... Det er da en super træls situation, at gå og vente på sådan noget. Kan godt forstå at du er skuffet og ked...

Håber virkelig at du kan få rykket tiden lidt tættere på.


Go bedring med dig


Hilsen Michala.


Stutteri Holmsminde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv øv...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 17:37

Det lyder dog rigtig trist, det er ikke let at humpe rundt sådan...

Kan let forstå, at dagen er rigtig øv... og hvad så med hypperne


Og så lige et lille tillægsspørgsmål kan det passe, at jeg har købt halm hos jer?

Hvis jeg siger Hals kommune, og rigtig dårlig behandling, siger det dig noget???

Syntes der er noget som "ringer" for mig, bor selv i Ø. Hassing...


Hilsen Vibeke


Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr


Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..


0
0
Svar på denne tråd
 
 aSGHDSHJGFDJ
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 18:34

Hej!


Altså Vibeke!!!


Først misforstod jeg "og rigtig dårlig behandling " og blev helt ked af det men... nåe ja, nu ved jeg hvad du tænker på... og ja det er mig.


Bent har meget travlt, arbejde, hest, børn til ridning og så skal han jo også hjælpe mig .


Det sygdom er da noget F... har skabt, det er som om at vi lever lidt ved siden af os selv og bare skal ha´noget tid til at gå.


Vi skal flytte til april og det bliver altså også på krykker det kommer til at foregå... Æv æv.


Vh. Annikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor træls.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:20

Jeg var rent ud sagt, blevet rigtig tosset. (hvilket sker meget sjældent)


Har du ikke mulighed for at komme til et andet sygehus?


Under alle omstændigheder, ville jeg kime dem ned og forlange en ny tid hurtigt.




Jeg prøvede selv at de havde "glemt" min operation. Så jeg mødte op kl 06.00 fastende og renvasket. Klar til operation. De havde f*ndme glemt mig i kalendere.


Jeg blev opereret 3 dage efter i stedet for, men det krævede mange opkald og trudsler med brænd og bål.



Jeg tror ganske enkelt ikke de er klar over hvilken psykisk belastning det er at gøre sig klar til sådan en tur.


Skimmel 1'er ca 143-145 høj, 16-18 år vallak Savnes.

.

Se efterlysning

.

www.heste-nettet.dk/forum/7/104754/ 104754/

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 23:13

Jeg prøver på højtryk og har fået en overlæge i tale, han vil give mig besked på lørdag om et eller andet


Jeg har ikke frit sygehusvalg før efter 4 uger, så efter reglerne står jeg ikke så stærkt.


Og ja ... .. de tænker overhovedet ikke på det dilemma og alle de aflysninger og forklaringer der følger i kølvandet på sådan en aflysning (udsættelse). Min mand har fået lov til at arbejde hjemme hele december.

Alle de julegaver jeg skal gi´er købt og fryseren er fyldt til randen. Der er så mange ting der er blevet forberedt og det i sig selv er jo ingen skade til men for mig er det ren kaos lige nu.


Den psykiske del er en historie hel for sig selv. For at sætte sig op til en stor operation er for mig et meget stort project, det er meget følelsesladet og i perioder er jeg faktisk helt ude i tovene og den tur skal jeg igennem en gang til...puha!


Vh. Annikka




0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv hvor
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 01:26

surt, forstå bestemt godt at du er både vred, skuffet og ked af det.


Håber de får presset en tid ind til dig inden januar.


Det er vildt fustrerende at vente, vente og vente...

Jeg er blevet opereret i skuldrene 3 gange, første operation ventede jeg 12 mdr, anden operation ventede jeg 9 mdr og tredje ventede jeg 7 mdr, sidste operation ringede de samme morgen som jeg skulle ind og aflyste operationen, pga. at kirugen var blevet syg ja- det kunne manden selvfølgelig ikke gøre for

og læger bliver selvfølgelig også syge, men jøsses hvor var det bare nedtur..

Så jeg fik lige en måneds ekstra ventetid, til samme pris


Held og lykke med din (forhåbenlig snart forestående) operation.


Hilsen Helen.



Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 09:10

Det er da forfærdeligt at du har ventet så længe på en operation... så skal jeg da ikke klage


Selvfølge må en læge blive syg, men burde der så ikke være en der kunne tages ind på vagt istedet.


Hende der skal give mig en ny tid var på kursus så jeg måtte vente til hun kom tilbage ( ingen problem ) men et eller andet sted synes jeg da at det er ret dumt at der kun er en der kan give nye tider på ortopædisk afd. i Aalborg.


Hvordan går det med din skulder?


Vh. Annikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du skal
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 13:39

vente mere end 1 måned på operation kan du vælge at blive henvist til et privathospital.


Der er trådt en ny lov i kraft pr 1. oktober 2007, så før skulle ventetiden være på 2 måneder før man kunne gå på privathospital, nu er det kun 1 måned.




Louise
Dumhed er også en Guds gave, men du må bare ikke misbruge den.
0
0
Svar på denne tråd
 
 annikka
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 14:04

nej hvor surt det kan de altså ikke være bekendt nu hvor du har ventet ,jeg er lige kommet hjem i dag og det er gået godt så nu skal jeg bare træne og passe på at det ikke går af led


VH tOVE

0
0
Svar på denne tråd
 
 privat
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 15:02

her er lige noget jeg har saxet fra borger.dk

Senest 8 hverdage efter at sygehuset har modtaget henvisningen, skal sygehuset give dig besked, om sygehuset kan tilbyde behandling inden for den maksimale ventetid på en måned.

Hvis ventetiden er over en måned, regnet fra den dag sygehusafdelingen modtager henvisningen, så har du ret til udvidet frit sygehusvalg. For hver forundersøgelse lægges der dog to uger til den samlede ventetid. Hvis der fx skal foretages en røntgenundersøgelse inden den egentlige behandling kan begynde, så må ventetiden være 1½ måned.

Det udvidede frie sygehusvalg betyder, at sygehuset skal give dig et tilbud om viderehenvisning, og du kan vælge mellem offentlige og en række private sygehuse, samt sygehuse i udlandet som regionerne samarbejder med.


Jeg var selv udsat for sidste gang jeg skulle opereres at de havde glemt min operation! det var en hård kamp at få gennemtrumfet min ret med at komme et andet sted hen, men det lykkes og jeg blev opereret på et privathospital. noget jeg helt bestemt kan anbefale hvis det er muligt, for det var så meget bedre på alle punkter end det offentlig! og jeg har været igennem det offentlige sygehusvæsen mange gange efterhånden og på flere forskellige sygehuse!

men få fat i en patienvejleder! de er en meget stor hjælp til at få sat gang i tingene!! de findes på de fleste større sygehuse, hvis du ikke selv kan finde nr til dem på dit sygehus, så spørg efter dem!

Og giv endelig ikke op! det bliver sikkert ikke nemt(efter min erfaring) men det er bestem det værd i sidste ende.



MVH. Betina


Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghgh
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 19:26

De 4 uger som er ventegarantien starter først fra den dag jeg blev aflyst, altså igår.


Mit dilemma er med det frie sygehusvalg at hvis jeg vælger et privat hospital, vil jeg tidsmæssig højest vinde 14 dage i forhold til det offentlige.


Det begrunder jeg med at den operation jeg skal have lavet ikke kan laves i på et privathospital i Nordjylland. Det betyder at jeg skal langt hjemmefra og så vuderer (vælger) jeg at blive i nærheden så min mand og børn kan komme og se til mig. Det er nu ikke af ego grunde men den lille på 4 tror jeg har godt af at komme ud og se hvor jeg er henne.


De har lovet mig på Aalborg ortopædiske afd. at jeg bliver den første de tager ind i den nye plan for januar.


Jeg føler at jeg skal vælge mellem:


At blive opereret 14 før og transpoteres til Århus-Silkeborg og ikke se min famillie hver dag.


eller:


Være i Aalborg hvor jeg kender lægen der skal operere mig og og se mine kære hver dag.


De regner med 10-14 dage


Tak for alle de gode råd... jeg vil se mig om efter en patientvejleder på mandag.


Vh. Annikka


0
0
Svar på denne tråd
 
 qwerty
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 19:29

HEJ TOVE!!


Dejligt at du er så hurtigt tilbage og skønt at høre at det er gået så godt.


Pas nu godt på og husk at holde benet lidt ud til siden så skal det nok gå godt.


Vh. Annikka

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider