Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 gaskomfur
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 09:42
vi går og roder lidt med en ide om et nyt køkken og jeg vil så gerne have gaskogeplader ( man kan få nogen afsindigt flotte nogen med glas og sort støbejern)
men hvordan fungere det lige med det der gas...hvor mange liter gas skal man regne med man bruger om året?
!
0
0
Svar på denne tråd
 
 dét kommer an på...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 09:50
...hvor meget MAD du laver??!
;-D

Spøg til side: vi bruger imellem een og to 22 kg's gasflasker om ÅRET. De koster 120 kroner stykket, så det er ikke dét der vælter budgettet.
;-)

Vi skal selv have gas igen i det nye hus - denne gang i form af en Voss Frontline som DENNE HER:



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 takker...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 10:04
ok ok jeg skulle lige være sikker på det ikke var noget med ny flaske hver måned!
den vi har kik på er den her:



men har også set på den anden!
!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Også flot!
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 10:09
Dét jeg godt kan lide ved front-line'n er at den er BRED (72 cm) så man har plads til flere STORE gryder på een gang.
(i)

Dét synes jeg nemlig godt kan knibe på "alminelige" 60-cm komfurer.
(n)

Derforuden er Frontlinen dejlig NEM at gøre ren fordi frontpanelet kan fjernes (sidder fast med magneter - SMART!) og der ikke er de store "riste" på den som på almindelige gaskomfurer - og dét I har kig på.
:-)

Men jeg ER osse en doven slog, når det gælder rengøring!
;-)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 plads..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 10:18
jo er også lidt vild med de store brede, men vores køkken er ikke så stort- så det er en priotering!..desværre

den anden her sidder og løs så det er lige til at pille af..kan huske jeg var meget imponeret at jeg stod nede i køkkenbutikken og så det første gang..jeg kunne jo huske min mors gamle gaskomfur fra da jeg var lille :-)

men nu ser vi , må indrømme jeg har ikke set Voss modellen LIVE..det burde jeg måske :-)
!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved godt, at risten sidder løs...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 10:26
..det gør den også på mit nuuværende gaskomfur.
:-)

Det gør det bare ikke mindre irriterende at skulle rengøre HELE risten, hvis fx. en kasserolle med mælk har kogt den mindste smule over.
>:-(

Voss' en fåes også i 60 cm bred.
(i)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gasplade
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 15:10

Vi har også kig på en gasplade, da der er keramisk kogeplade i vores nye lejlighed 8-)

Men vi skal helt sikkert have en hvor "knappaerne" er skærmet af fra pladerne. Det er irriterende (og besværgeligt) at gøre dem rene og de bliver meget nemt fedtede.

SMEG laver sådan en plade


Sådan noget lignende vil jeg have.


0
0
Svar på denne tråd
 
 kogeplader
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 22:18


Fisher & Paykel laver den ovenstående kogeplade og den er fed synes jeg pga. den aflange i midten. Ville også have fundet andre at sammenligne med, men Vosses side er dårligt programmeret.... :-P

C
Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se her eller evt. på min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Voss....
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 09:00
Hej

Vi står også og skal have nyt komfur. Jeg havde faktisk også regnet med at skulle have flaskegas (har haft bygas de sidste 5 år), men nu har jeg fundet et induktionskomfur, som bare ser lækkert ud. Prøver lige om jeg kan finde et billede....nå, men fandt et, men kan ikke lægge det herind (formatet er forkert). Det kan dog ses her komfur

Håber dog at vi kan få det til en god pris, for det er noget dyrere end jeg havde satset på.


hilsen Christel
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider