Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 hvad gør man når
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 19:12
man trænger til en knus og en skulder at græde på og man har ingen steder at henvende sig?

fik manden hentet af hans forældre i sondags. har to personer tilbage til mig så. den en er ikke hjem. den anden har skældt mig ud for at ha besøgt manden idag. besøget gik ad helvede til.

jeg føler så tabt lige nu. jeg kan ikke bare hjem til min mor. jeg kan ikke køre til pennsylvania.

efter besøget gik ad helvede til ringet jeg til terpeuten vi er enig om at se for at se om jeg kunne få flyttet min aftale fra imorgen til idag. det gjørt jeg så. og så når jeg kommer hjem begynder min veninde på mig om jeg hun havde sagt jeg ikke skulle se ham. hun har ret men jeg kan ikke lave det om nu og gør det ikke igen så hvad hjælper det?

manden er ud hos hende for at ride nu så jeg kan heller ikke prøve at snak med hende mere om det.

undsklyd at laver sådan en indlæg men jeg er bare så lantgt ud lige nu.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rebecca... :o)
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 19:43

....Hvis du nu var gået ind i min præsentation, så havde du set, at begge mine telefonnumre står der i... :)

Og så ringer du bare til et af dem.. Det kan du gøre, 24 timer i døgnet... :)

Det er ikke sikkert, at jeg kan give de bedste råd til dig, men jeg kan lytte... :)




Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 pyhhh bex
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 22:27
jamen sådan er det heroppe nordpå :-(

Mænd er noget fanden har skabt i vrede - på en god dag :-P

og det eneste man kan gøre er at "udnytte" de få steder man nu har for at læsse af...

Bare spørg frk. Hermansen om dét :-D

Læs du bare af... alt hvad du orker - også internt ;-)

( og så velkommen i klubben med terapeutisk støttepædagog - og vennemisbrug :-P )



June



En kujon er en der tænker med benene i farlige situationer

0
0
Svar på denne tråd
 
 har det bedre i øjeblik
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 01:41
jeg ringet til else efter hendes tilbud og hun fik mig gjort roligt nok til at jeg kunne falde lidt ned og tage noget for migrainen. så kom min veninde forbi efter hun var færdig med rideturen og vi fik en rigtig rigtig god snak. hun kan godt forstå at skæld var ikke lige det jeg havde brug for på denne tid men var nødt tila t være sikker på at jeg forstod at det skulle jeg ikke gøre igen. har gemt mig hos hende hele aften så at jeg ikke skulle risikere videre opkald fra svigerfamilie. det holder jeg bare ikke til.

så kommer jeg hjem til paniske email fra min veninde i usa. min mand havde sendt hende en email og fortalt hende en uklar version af historien PÅ HENDES FØDSELSDAG og min nummer var tabt i gentaget flytninger. stakkels pige. hun var virkelig bekymret over mig fordi hun kender jo min fortid. men jeg fik til sidste fat på hende på hendes mobil (det var faktisk ikke dyr at ringe til på min opkaldskort). så tror jeg nok at jeg begynde at få lidt styr på livet igen.

det skulle jeg kunne. jeg har to god veninder i området som er guldet værd. så har jeg jer på hestenettet som jeg kan græde til og snakke med om alt muligt. så har jeg en dejlig afstand fra min familie.

og det er mig der sidder i huset, har bilen, og har net forbindelsen. og det mener terapeuten at jeg ikke skulle føler dårligt om. manden er hos hans forældre og har også en bror og en soster og forskellige venner og bekendt som han kan til hvis han gider.

så skal jeg bare prøver at tage det med ro og se hvad der sker. terapeuten mener det har en chance til at kan gå igen hvis vi elsker hinanden (det gøre vi) or er villig til at arbejde for det (det er jeg. er ikke altid sikker om ham). jeg kan forvente fultidsarbejde de næste par måneder, så der behøver jeg ikke bekymre mig lige nu. og jeg har aftale med veninden til en ridetur imorgen formiddag. hun har en dejlig fjord vallak som jeg rider på og der kan jeg også besøge min plag som er til at få det noget bedre fra at hans sten var fjernet.

så måske har jeg nok til at glæde mig over at jeg skulle ikke tillade mig at kommer så langt ned næste gang?

TAK!

har jeg navnt at jeg er også blevet hidsig nok på manden at jeg savner ham ikke særlig meget lige nu? ;-)

så nu går jeg i seng og glæder mig til hesteryg imorgen.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pelsterapi...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 09:58
...er løsningen (når man har ringet til Else, brokket sig på HN og klynket til vennerne).

Det er utroligt hvad en grundig strigling og tilbundsgående udmugning kan gøre ved humøret... :-)

Eller er jeg den eneste, der synes, hårdt fysisk arbejde hjælper på "indre rod"?

Om ikke andet, har hestene en ret stor, solid skulder... ;-) Og hvis man giver dem mad, så står de sør'me også stille...! :-D

Det er helt sikkert en rigtig god start, at du falder ned på jorden igen, og finder ud af hvad du vil (=have manden tilbage og tingene til at køre). Det er altid meget lettere at se gråvejret i øjnene, hvis man ved, hvad man vil og har besluttet sig for noget... :-)

God ridetur... :-)


:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder godt
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 11:23


..at du har fået en god snak, med din veninde... Det glæder mig... :) :)

Jeg havde ellers advaret Chris om, at jeg kunne finde på, at køre op til dig... :) :)

Men jeg bliver hjemme i denne omgang... :) :) Og du ringer bare igen, hvis du lige skal snakke lidt.. :) :)

Vores snak i går, kunne jeg fornemme på dig, at du skunne smile, da vi sagde farvel.. Ellers havde jeg ikke sluppet dig... :) :)

Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 1212333
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 12:12
Hej Rebecca

Jeg kender ikke din forhistorier, men kunne mærke i mig selv hvordan du havde det.

Jeg ved heller ikke hvor meget du ellers har med Else at gøre, men at tage imod personligt hjælp uanset hvor meget/lidt man kender en person er i sig selv en stor sejr, jeg ville ikke selv kunne gøre det.

Heste-nettet er en god ting, der er hjælp at hente uanset uanset hvilken problemer man tromler rundt med. Der er skuldre at græde ud ved, der er personer at le sammen med, der er mennesker at dele sine bekymringer med, der er råd/hjælp at hente. Jeg har selv gode erfaringer om at råbe om hjælp på nettet, og fået hjælpen, men at ringe til nogen ville jeg ikke kunne gøre.

Jeg håber at du får løst dine problemer uden alt for meget smerte.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak allesammen
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 12:56
jeg har det rigtig godt idag. stå op tidligt og begyndt med en omgang yoga. tog ned til veninden for rideturen og det var en af de bedste tur jeg nogensinde har haft. jeg havde ro, hesten var totalt afslappet og gik rigtig godt. jeg havde overskud til at virkelig arbejde på hans spis-mens-vi-rider vane. selv når jeg tog tøjler lidt kortere i høj gras området gik han afslabbet og prøvet ikke at trave med mig en eneste gang (det er første gang jeg har været totalt fri af at tænde ham af i begyndelsen). jeg tror noget af mit heste problem gennem det sidste er nok alt det vred jeg har holdt ind og bæret rundt på.

så nu er jeg klar i hjernen og frisk til at arbejde.

helle: jeg har mødt else et par gang til hyggedager, så hun er ikke totalt fremmede. og min mand og jeg mødt på nettet så jeg er vant til at ringe til folk jeg kun kender over computeren.

99E: jeg havde allerede gået en lang tur og totalt tomt en hesteboks før jeg skrev indlæget igår. så nej, du er ikke det eneste. og i min tilstand igår stresset jeg både hund og kat så jeg havde slet ikke turde gå i området af de to fuldblods jeg kunne ha kommet hen til. de vil sikkert else en strigletur, men som jeg havde det vil de ha gået totalt beserk.

nu har jeg grædt og råbt og fået vokal knusser og ægte knusser og fået sagt til svigermoren at hun skal give mig fred. og jeg har flere tilbud om jeg måtte ring når jeg vil og to om at besøge når jeg vil, så jeg føler mig faktisk ret tryg igen. det var nok trygheden jeg manglet mest igår. specialt når manden og svigerforældre har husnøgle og jeg ved de er tæt på. kunne bare ikke ha magtet en omgang til.

men tak igen for alt. jeg er virkelig glad for at jeg kender jer. nu skal jeg få tjent lidt penge så jeg kan ha det sjovt en gang i mellem.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste og HN...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 20:11
Heste er nogle fantastiske dyr.
Ikke bare er de naturens mest perfekte skabning - smukke og kraftfulde, og alligevel elegante og blive - de er også i stand til at bringe alle vores følelser frem til frit skue.
De er, kort sagt, fantastiske spejle, der viser hvordan vi har det og bringer følelser op til overfladen - alle sammen, lige fra glæde og begejstring til frustration og vrede.

Og samtidig kan de dæmpe og vende enhver følelse til det modsatte...

Og HN er så stedet, hvor man kan læsse det hele af, når hesten har vist een, hvad problemet er... :-D

God arbejdslyst!


:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil bare sige
Forfatter: 
Dato:  14-07-2004 07:59
at jeg har det meget bedre. jeg har haft min mand hjem siden fredags og ting køre meget mere som de skal. jeg håber ikke at komme ned i en hul igen, men sker det, så skal jeg nok huske at jeg IKKE er alene. jeg har alle jer fra HN som er glad for mig og villig til at lytte hvis jeg trænger til en snak og knus og kram følger med.

mange mange tak for at i er her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt bexie
Forfatter: 
Dato:  14-07-2004 08:16
at høre at det går bedre :-)

hilsen berit

kåret tinker hingst står til tjeneste se her

lækker 4 års dv med kapacitet,direkte fra avler sælges. Kun seriøs henvendelse.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider