Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Rejse gratis til USA med hestetransport
Forfatter: 
Dato:  05-06-2014 19:41

Til august skal jeg til Florida og arbejde med heste. Jeg skriver så med hende jeg skal arbejde for ang. flybilletter, og hun foreslår at jeg undersøger om jeg kan komme gratis til USA, hvis jeg tager med en hestetransport (hvis jeg har forestået det rigtigt). Er der nogen af jer der har prøvet det eller ved hvem man skal kontakte? Eller er der tilfældigvis nogen af jer der skal sælge en hest til USA i august?

beskeden jeg fik fra min kommende arbejdsgiver:

Another idea is a free flight coming with a horse shipper. I've had few students do that and they get a free round trip ticket, just have to pay from New York to Jacksonville. You might want to check n that since you are still pretty early on booking your flight. Not sure how near you are to any of the International shippers or if you know someone, but they are normally looking for real horse people to fly in. Sometimes the flights come to Miami and then the student flies to Gainesville and we pick them up.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved ikke ret meget
Forfatter: 
Dato:  05-06-2014 20:34

For jeg har kun undersøgt at flyve hest over ganske kort. De skal flyves ud af amsterdam, så det er nok der du skal ned først.

 

http://www.irt.com/

www.mersant.com/horse_services.html

www.globalhorsetransport.com/ index.html

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-06-2014 15:43

Jeg vil gætte på, at det hun foreslår dig, det er at du flyver med over som groom for de heste, der står i lasten.

Den enste umiddelbart, jeg ved med sikkerhed, som tager heste med den vej, via Amsterdam og en samarbejdspartner er Odense International Hestetransport.

 

Mvh


Tina

 

 

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os............

 

 

www.linnerup-skovgaard.dk

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

Kvolsbæk's Amazing Aqua nykåret cremello varmblod . ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider