I juli måned sidste år købte min mand og jeg en brugt VW Touran fra 2006 hos en autoforhandler.
Vi undersøgte først på nettet om vi kunne finde noget info om autoforhandleren - ingen grund til at handle der hvis der var dårlige erfaringer derfra.
Men alt så fint ud så vi købte bilen.
Dagen efter vi havde fået bilen hjem, skulle vi køre på ferie i den, heldigvis kun til Sverige.
Vores "ferie" varede kun til Malmø, hvor bilen blev fragtet hjem af Autohjælpen samme dag ferien startede.
Vi kørte bilen tilbage til forhandleren, som ordnede problemet.
Kort efter opstod nyt problem, og alt i alt har vi været nede med bilen 6-8 gange - for hver gang den har været dernede opstår et nyt problem i forbindelse med det de har repareret.
Denne gang har de så haft dørbeklædningerne af, med ridser i plastic og metal til resultat.
Jeg er bogstavelig talt grædefærdig og orker ikke mere - ønsker på ingen måde de skal røre bilen igen, da der altid går noget andet i stykker når de har den nede - denne gang fysiske skader på bilen, som i den grad skæmmer.
Vi er desværre ikke medlemmer af FDM så de kan køre en evt. sag for os, men hvilke andre instanser er der, om nogen??
Mvh
Janni