|
|
| Mønstergården? |
| Forfatter:  |
emilie-P ♥Jeeg elsker Valentin |
| Dato:  |
26-02-2007 21:29 |
|
Heej ! Jeg ved ikke hvilken ridelejr kan vil på i år, men jeg tænkte på Mønstergården, men jeg ved ikke om de har en hjemmeside, men hvis de har, vil i så ikke lige skrive den?  Og hvis i har været på Mønstergården vil i så ikke fortælle hvor godt der er? Og hvis der er en anden ridelejr i vil anbefale? Mvh. Emilie (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| r4efttrgdff |
|
|
Kender den ikke... Prøv at søge på Mønstergården..
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeeg skal på mønstergården! |
|
|
heej.. jeg skal på mønster gården i uge 28.. jeg har hørdt den er rigtig feed og de bader med hestene og alt mugeligt.. jeg syntes du bare skulle melde dig til med det samme.. de har detsvære ingen hjemmeside. håber vi ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mønstergården |
Charlotte Bindslev Holm ♥naught |
14-08-2007 08:00 |
|
jeg har selv stået der ude og jeg vil bare lige sige at det er noget rigtig møg!!! jeg haved en gang et par støvler som gik mig til knæene og der kom alige vælg mudder fra foldene in og der er rigtig mange af hestene der har mug!!! det er min opfattelse af mønstergården!!! mvh stine p.s. elsker naughty!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Helene ♥Valde♥ |
15-08-2007 13:27 |
|
Mønstergården er den bedste ridelejr. og hestene har det rigtig godt! jeg kan klart anbefale den (:
»H E L E N E« ♥♥Elsker siin Valde♥♥ ±i love you± ♥HaraS -BVE evarh♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey ;) |
|
|
Kærlighed er: Tillid, massere af knus og når din hund slikker dig i ansigtet, selv om du har ladet den være alene hjemme hele dagen. Hehe :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mønstergården |
|
|
klart kom forbi og kik. ja vi havde meget mudder om VINTEREN, pga. vores sø, før vi fik lavet dreen og brønd, så søen bliver nede på et lavt niveu. nu har vi ikke problemer med mug mere. og selvfølgelig har vi ingen mudder om sommeren, hvor sommerridelejren ligger. nej vi har ikke en hjemmeside ENDNU. desværre. men arbejder på sagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D ... :D |
Tessen |
29-01-2008 18:12 |
|
Hmm.. jeg Bor lige over for mønstergårde... Jeg har læst ret meget dårligt om den .. men også godt. Kendeer også hende der ejer Mønstergården...Hun siger at det er Frederiksborg rideskole som 'bestemmer' at hun ikke møå lave markerne bedre.. Men markerne er rigtig muddret og de små heste er tynde.. Tror også at den 'sø'som man bader i er en stor mudderpøl på marken, og min nabo siger at der er to heste der er druknet i den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mønstergården |
|
|
heeeij jeg har også hørt meget dårlige til og Stine som har skrevet længere er en af mine veninder som har stået derude hende der ejer gården har engang valgt en sadel til naughty og den ødelage hans ryg så hun ikke kunne ride et halvt år og nu er hun blevet nød til at sælge den  ps. men jeg tror at det er en god ridelejr  Hilsen simone love amidas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UPS... ! |
Tessen |
30-01-2008 16:17 |
|
Ja ups, har liget opdaget at jeg skriver fra min veninde tessa  - Sorry Tessa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| månstergården |
|
|
hej vis en ved hvad det koster at kommer på mønstergården må vil i så ik lige skrive til mig.. jeg kunne godt tænke mig at prøve den.. mvh..Simone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har hørt .. |
|
|
.. At Mønstergaarden er blevet kåret som DK's bedtse ridelejr på et tidspunkt :b Så mon ikke bare det er skrækhistoreier .. ?
Knus Sophia ! >> Natural Horsemanship << ! £> Elsker min skønne 1'er Jolly Jumper evarh <3 Mønstergaarden uge 28 . Hvem skal med ? BCIMFMCJM evigt (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mønstergården |
|
|
prisen er 1650kr. for en uge. nej stine's pony northy boy blev netop ikke ødelagt af sadlen som først antaget, men var bare fræk. dette siger stine's mor (Charlotte)ihvertfald, men hun lyver måske også? stine måtte sælge ponyen fordi hun ikke ture ride på den til sidst, og selvom den havde været hos betalt rytter for at rette den op med dens frække unoder, blev den ikke bedre. Mudder, ja vi har mudder, alle steder med heste der kommer på fold dagligt har mudder, HOLTE, EGENE, RIF, FHSR, HIS osv osv. men forstår slet ikke denne diskotoíon, da denne side omhandler sommerridelejren. hvilket intet har med vinter, sø folde og mudder af gøre. alle de andre sindsyge røgter i spreder her på siden, kan jo ses om de passer, med et lille smut ind forbi MØN. med venlig hilsen katja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LØGNEN |
Camilla (lulle) |
04-02-2008 17:01 |
|
Mønstergråden er verdens bedste sted både på sommerlejr og ellers... jer der mener noget andet, i har bare undt i røven... bare forbi vi har det for fedt her. jeg syntes i der ikke kender mønstergården's ridelejre. i skal hører på dem der faktisk har været på lejr på gården, og ikke på de fjolser som bare har undt bag i. det er tros alt dem der har været her der ved hvad de snakker om... VI SKAL PÅ RIDELEJR 2008 PÅ MØNSTERGÅRDEN.... HILSEN MONIQUE, MOLLIE, SABRINA, HENRIETTE, LINE, ROSA, ANNA, CAROLINE OG CAMILLA  VI GLÆDER OS FOR VILDT....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enghøjs |
hestetossen ☻hest☻ |
01-03-2008 18:17 |
|
jeg kan anbefale dig enghøjs ponyklub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhfhfhfhhf |
heste my |
23-03-2008 09:55 |
|
altså vi har alle sammen forskellige meninger om ridelejr. det kan godt være at hvis der nu var meget regn i den uge. så bliver der jo rigtig ulækert på folden. men hvis det så ikke regner i den uge hun er der. så er der jo ikke særlig meget mudder på foldene. det er jo ikke ejernes skyld de kan jo ikke gøre noget. det er ikke deres skyld de kan ikke gøre for det. men jeg tror altså at alle ridelejr er okay i hvert fald! men det er jo klart at man har fået en dårlig tur hvis men er faldet af og der kommer en ambulanse ellers tror jeg bare at de bare skal have noget at kritisere(s
petersminde uge 27 ses vi gid i to var mine skuld og vignir
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haaaaalløj (; |
Amalie ♥Nala♥ |
25-03-2008 09:30 |
|
Halløj o; ' Jeg skal der hen i uge 28 med to veninder, og jeg kommer også lige op og ser det til maj ! OG JEG GLÆDER MIIIG! .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| andet...... |
heste my |
25-03-2008 17:13 |
|
jahh jeg glæder mig da også til jeg skal på petersminde har hørt dårligt og godt om den men jeg ved ikke hvad jeg kommer til at synes om den men jeg håber over alt på jorden at den er god ps. har ikke været på mønstergård
petersminde uge 27 ses vi gid i to var mine skuld og vignir
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pedersminde! det bedste sted!! |
|
|
petersminde?? overvejer lidt af age derhen!! har vcæret der mange gange úden pony,og syntes det er et super fedt sted.. men måske ses vi!  krammer frea freya og Mr. saxo vallentino (putte/saxo)
freya ♥mr saxo vallentino♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| di'dum'da'di'dum' |
|
|
moenstergaard (kaite): leder efter en ridelejr.. Hva faceliteter har i, og hvor meget koster det & hvad laver man på ridelejren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ö Muuuuuuuh. |
Amalie ♥Nala♥ |
28-03-2008 11:09 |
|
Baah. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til sofie |
|
|
vi har stort ridehus, 2 store baner, skoven få minutters skridt her fra. ellers har vi slikbutik, pool, bordtennisbord og nyt til sommer stor trampolin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mønstergaarden |
Sofie ♥atilla♥ |
03-05-2008 15:40 |
|
Det var meningen jeg skulle på mønstergaarden, men da jeg kom der ud var der enormt beskidt og det rydde helt vildt. Da vi skulle spørge hende damen som boede der om vi måtte se der, ville hun ikke åbne for os. Vi kiggede ind det hvor vi skulle sove, der var godt nok klamt ): Jeg kan ikk anbefale den .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lukket |
|
|
Indlægget er over et halvt år gammelt og derfor hermed lukket. Mvh. Rollo, JHN moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|