|
|
| Hubertusjagt i tv aflyst !? x( |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
22-10-2007 15:21 |
|
Ja .. TV2 har besluttet at lade være med at sende Hubertusjagt i år. Det er virkelig noget fis ! De er jo næsten ligesom at lade være med at sende en EM finale i fodbold ! Bare for hestemennesker i stedet ! Det må efter min mening bare ikk ske . Det er jo nærmest en tradition i vores familie. Og bare fordi at man har holdt juleaften mange gange stopper man jo heller ikk med det vel ..? omtv2.tv2.dk/index.php?id=24 ^ linket til at klage .. Hvis vi er mange nok kan det være <3
Sarah . - med superponyen Rista (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heeejsa |
|
|
jeg ser det alligevel aldrig .
Kærlig Hilsen Nadja Stalden med Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony & Den skæve Polka Prik Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
|
|
Har skrevet ind til dem, da jeg synes at det er noget rigtigt ...
Andre der har skrevet ind?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
ej! så kan jeg endelig se det i år! bliver det sendt på en anden kanal?
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| (svar) |
plea 3 ♥Milleh♥ |
22-10-2007 17:34 |
|
det lige som om at de ikke acceptere ridesporten ..:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
Simone KR |
22-10-2007 17:35 |
|
Det ka de ikk gøre!  Agh, hva laver de?
» SIMONE .. Husk: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
Lady Scarlet O-hara ♥Skralle |
22-10-2007 17:42 |
|
emma (george: Ja, jeg har også skrevt ind til tv2 og klaget..
Sagde Camilla Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada ♥ Min Sorte og Hvide diamanter ♥ DEN FULDENDTE EKVIPAGE Vores hjemmeside: www.Bricksite.dk/dressurpony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzans |
Emma-BB |
22-10-2007 17:48 |
|
selvom jeg kun har set det en gang, har jeg skrevet ind til dem og klaget (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
hvad skriver man egentlig i en klage.. altså, hvordan skriver man teksten agtigt hvis man skal klage? hvis i forstår mig.. jeg ved godt hvordan man klager, det er bare mere, jeg ved ikk hvordan jeg skal skrive det.. xD
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghj |
|
|
altså jeg vil godt se det på skrift, fra TV2, at det ikke bliver sendt, før jeg indsender klage osv. for jeg tror helt ærligt ikke på det. Det er megetpopulært med ret mange seere. Altså selv min farmor sidder & ser det(og hun har aldrig været "heste-menneske") Så hvor har du hørt det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
22-10-2007 18:41 |
|
whatever: tro mig, det passer efter jeg havde klaget, modtog jeg selv en mail fra tv2.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lullubullu- |
|
|
Ligesom Loru, Hvordan skal man skrive det ? xD
M.V.H.. Sisse Med Båuiii<-- .. Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
22-10-2007 19:04 |
|
Bowie&Lori; skriv det i mener? men en idé, ville være at holde det i en sober tone, 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Miss Chanel: Okay, men kan du så ikke prøve at sætte noget af det ind her så man lige kan se hvad de har skrevet? (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
22-10-2007 19:33 |
|
Tak for din henvendelse - og for dine kommentarer og din kritik, som er videresendt til orientering til TV 2|SPORTEN, og som jeg gerne vil besvare, selv om vi ikke bliver enige.
Det er rigtigt, at TV 2 ikke sender fra Hubertusjagten i år, og det skyldes forskellige forhold.
For det første har TV 2 i 2007 oplevet et mindre reklamesalg end ventet, og det har ført til behov for besparelser i virksomheden for at sikre, at udgifter og indtægter hurtigt tilpasses hinanden. Alt andet ville være uforsvarligt.
Et af de steder, som rammes af besparelser, er altså Hubertusjagten, som er en overordentligt dyr produktion at lave.
Desuden har TV 2|SPORTEN vurderet, at det - efter mere end ti år i Dyrehaven - er på tide at prøve noget andet. Det giver samtidig mulighed for, at andre tv-kanaler, som måtte være interesseret i at videreudvikle transmissionen af Hubertusjagten, kan gøre det.
I forhold til TV 2s programplan har transmissionen af Hubertusjagten også været vanskeligere i de seneste år, hvor TV 2 har indført et nyt og populært programtilbud i weekenden, nemlig NYHEDERNE og SportsNyhederne klokken 12 - altså under selve Hubertusjagten.
Vi ved af erfaring, at vi får kritik, hvis vi dropper faste nyhedsudsendelser - og samtidig har vi fået kritik for at afbryde Hubertusjagten på grund af nyheder og sportsnyheder.
Vi beklager de gener, det giver for nogle af vore seere, at vi ikke sender fra Hubertusjagten.
Med venlig hilsen
Michael Hansen R E D A K T Ø R T V 2 | K o m m u n i k a t i o n
TV 2 | DANMARK A/S Rugaardsvej 25, 5100 Odense C, Danmark Phone [+ 45] 65 91 91 91 Email: miha@tv2.dk Fax: [+ 45] 65 21 18 49
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
22-10-2007 19:47 |
|
ja, for helved. men så må man vel bare tage ud i dyrehaven og se det det gider jeg dog ikke .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
22-10-2007 19:53 |
|
@!#$ OG DØD hvor jeg dog HADER de @!#$ mennesker ! x( Har sendt en klage, det kan de fandme ikke tillade sig x( Alle de der @!#$ klamme fodbold nørder får alle deres fesne kampe at se, men når der endelig er bare lidt med heste, så neej nej, så skal vi snydes .. HADER DET ! x( Undskyld mit lille udbrud, men alt er bare @!#$ i dag ..
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iuluikoæ |
|
|
det bliver også sendt på dr1 mener jeg men tv2 har de bedste klip. jeg protestere mod det selvom at jeg selv skal ind og se det men jeg vil gerne se genudsendelse osv.. jeg klager til dem
M.V.H Line og Ascot »Line og Ascot« » Ascot kan og vil « <'33 - Line Vennekilde (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalallalalal |
|
|
FUC'K hvor er det bare røv man! vi går ind og demonstrer ! er du gal.. det var bare alletiders at side og kige det sødnag morgen main @!#$ det vil jeg skuda savne!
-°!PAS PÅ!°- - jeg spiser dig til Frokost! Tidligere: Nanna Bananna »The Wild Child«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalalala |
Oompa |
23-10-2007 09:05 |
|
det er godtnok ærgerligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm! :x |
|
|
Ej! , det kan da bare ikk være rigtigt, hva er det for noget at gøre! :X Hva så med at skrotte noget af alt det fod- og håndbold , som de HELE tiden sender 
Arbejde søges med heste og andre dyr, da jeg holder pause år fra skolen, og har lyst til at komme igang igen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| No way.. |
Thine »ThaPingvin« |
23-10-2007 17:36 |
|
Kæft jeg er pissed off lige nu.. Det kan de bare ikke tillade sig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Ja, men man ser trodsalt mere på TV end når man er der, da man jo ikke kan se alle springene irl. Sys fandme det er for dårligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
Simone KR |
23-10-2007 19:24 |
|
Har også skrevet ind nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
23-10-2007 20:12 |
|
fik den her mail efter min "klage" derind. Kære Emma
Tak for din henvendelse.
Det er rigtigt, at TV 2 ikke sender fra Hubertusjagten i år, og det skyldes forskellige forhold.
For det første har TV 2 i 2007 oplevet et mindre reklamesalg end ventet, og det har ført til behov for besparelser i virksomheden for at sikre, at udgifter og indtægter hurtigt tilpasses hinanden. Alt andet ville være uforsvarligt. Som du sikkert ved, modtager TV 2 ikke licensmidler og har ikke gjort det i mere end tre år.
Et af de steder, som rammes af besparelser, er altså Hubertusjagten, som er en overordentligt dyr produktion at lave.
Desuden har TV 2|SPORTEN vurderet, at det - efter mere end ti år i Dyrehaven - er på tide at prøve noget andet. Det giver samtidig mulighed for, at andre tv-kanaler, som måtte være interesseret i at videreudvikle transmissionen af Hubertusjagten, kan gøre det.
I forhold til TV 2s programplan har transmissionen af Hubertusjagten også været vanskeligere i de seneste år, hvor TV 2 har indført et nyt og populært programtilbud i weekenden, nemlig NYHEDERNE og SportsNyhederne klokken 12 - altså under selve Hubertusjagten.
Vi ved af erfaring, at vi får kritik, hvis vi dropper faste nyhedsudsendelser - og samtidig har vi fået kritik for at afbryde Hubertusjagten på grund af nyheder og sportsnyheder.
Vi beklager de gener, det giver for nogle af vore seere, at vi ikke sender fra Hubertusjagten.
Med venlig hilsen
Mathilde Hvidt
T V 2 | K o m m u n i k a t i o n
TV 2 | DANMARK A/S Rugaardsvej 25, 5100 Odense C, Danmark Phone [+ 45] 65 91 91 91 Email: mahv@tv2.dk Fax: [+ 45] 65 21 18 49 hvis nogen kom så langt haha xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsggsdj,kmjkgdsjkdg |
|
|
Hvad emd at droppe de fodbold og håndbold kampe.. Argh..
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pingvin |
Pernille L |
23-10-2007 20:27 |
|
ej, bare droppe håndboldkampene, ik fodbold.  men det er sgu da pænt nedern?
Pernilæh fortæl mig hvad jeg skal fortælle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
Simone KR |
23-10-2007 20:29 |
|
^ Præcis!! Dem kan de jo godt sende, selvom de ikk er særlige vigtige.. Men hubertusjagten 1 gang om året! Neej neej.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
23-10-2007 20:48 |
|
Nu har jeg sendt en klage. Det er altså for dårligt =/
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
nu har jeg også skrevet en klage..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeej! |
Helene H |
24-10-2007 14:39 |
|
Det kan de ikke, det er for dårligt.. Det er ikke alle der kan komme ind i dyrhaven og se det så jeg sender en klage...
>Helene Højbjerg< Og kimona Vadgård<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kmujnyhbtgvcdf |
xLaaalaaah |
24-10-2007 21:46 |
|
Har sendt en rigtig vred klage.. med dejligt mange bande ord  Hihihihihi, Laura har været en frææææææææk lille pi'
»Laura & Marco « ' Nu også med æslet Hedda ' ' Oliver & Tim, I vil altid være i mit hjerte <'33 '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hubertusjagten |
Tom »Tulle og Malaika« |
03-11-2007 12:09 |
|
så er der klaget! Synes det er for dårligt, at de dropper det. Der er altså en gang om året. Det kan da umuligt være det, der kræver flest udgifter!!!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ ELvis, gi mig klarsyn til at acceptere det, jeg ikke kan ændre. Mod til at ændre det, jeg kan. Og visdom til at kende forskellen. Rob by name - Rob by nature<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaa |
|
|
jeg synes virkelig at det er noget @!#$ ej okay, jeg kan ikke beskrive min vrede. de sender hele tiden fodbold og håndboldkampe, selvom det ikke engange er landskab eller noget, men bare kvalifitioner eller noget. og så kan de ikke engang sende hubertusjagt EN gang om året. iih, jeg forstår det ikke. /:
Emma - med hvide super george
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|