Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Forfærdeligt ked af det.
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 22:28

Jeg bliver bare nødt til at oprette dette emne, fordi jeg bare lige skal have luft og ellers ikke ved hvordan jeg får det.

Jeg er MEGA glad for dyr, dyr er HELE mit liv og jeg elsker dem højere end noget menneske.
I sommers var jeg desværre nødt til at aflive min skønne kat, hvilket har taget hårdt på mig. (vender tilbage til dette)

Derudover har det altid været min STØRSTE drøm at få min egen hest. Har arbejdet med heste i rigtig mange år, men tiden og pengene har bare aldrig været til at have min egen.
Men for en månedes tid siden var jeg med min veninde ude i en stald, og her stod den skønneste frederiksborg hingsteplag på halvandet år. Han var mega forsømt og havde næsten ikke været i hænder og jeg var selvfølgelig fuldstændig forelsket og på en måde følte eller føler jeg at tage ham under mine vinger ville gøre det op for tabet af min kat.

Her kommer så problemet... ALT tyder på at han er urhingst. dvs en operation til 10-15.000 og den slags penge har jeg bare ikke. Så havde faktisk sagt til mig selv at jeg ikke ville have ham. Men nu er han tilsalg igen... og ender snart hos slagteren.. og det kan jeg næsten ikke bære.
Men hvad pokker gør jeg :(?
Skal bare droppe ham? for jeg er virkelig ikke et sted i mit liv hvor en hest passer ind, og de penge ville jeg slet ikke kunne skaffe...
Eller skal jeg reagere og få lavet et dyrlægecheck på ham (til 1000 kr) for at være HELT sikre?
eller måske en helt tredje mulighed?

Jeg ved godt der ikke er hjælp at hente.. men tak for du har læst dette og hørt på min sorg :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 dggdsgdds
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 15:44

Hvis du hverken har tid eller penge, ville det være utroligt dumt at anskaffe sig en hest.

 

 

Har du ikke mulighed for at få en part i en dejlig hest?

 

Er der mulighed for at skaffe en ny kat?

 

 

Livet er hårdt, og man må indse at man ikke kan redde hele verden. Det er en hård kamel at sluge, men sådan er det. Du kunne evt. tilbyde ejer at passse hesten lidt?

 


- Krølfrit Silke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels hest
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 13:33

Hvis du virkelig godt kan lide den så prøv at spare sammen til den men vis det slet ikke kan lad sig gøre kunne du jo prøve at finde Nongle andre der vil have en hest hvis du vil rede dens liv

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nej du skal ikke købe den!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 23:13

Man redder ikke et dyr, hvis man anskaffer sig det, uden at have råd til det.


Guldhår

 

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

 

Lavfruktan WRAP sælges og leveres

 

Stor ridebane harve sælges

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  21-04-2013 08:17

du har ikke råd og det passer dårligt ind i det liv, så selfølgelig skal du ikke købe hest.

 

som guldhår rigtig nok siger, hvordan vil du redde hesten når du ikke har pengene?


Mangler du en proffesionel hjemmeside til dit firma?

så kig forbi http://xtnd.dk/

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider