Ja, jeg er jo desværre en af de stakkels universitetsstuderende som ikke føler at hun hverken har tid eller råd til at ride regelmæssigt længere. Deraf savner jeg selvfølgelig klart at ride, og selve omgangen med hesten, men her i disse juletider, hvor der konstant er fokus på julegaver og nye fancy ting man kan købe til sin hest, så savner jeg virkelig de dage, hvor jeg kunne fylde ønskesedlen med et utælleligt antal underlag, klokker, gamasher, og alt andet crap til hesten og jeg selv i form af mere eller mindre ubrugeligt rideudstyr ! Åhh, det var tider. I øjeblikket består min ønskeseddel af alt for mange "voksen-ting" i form af designerlamper, magrethe skåle, diverse køkkenredskaber, abonnement på bo bedre (ja okai, det har jeg nu altid læst, meeeen alligvel), pulsur, printer, arkitekturbøger til studiet og jeg ved ikke hvad, det er altså ikke fordi det ligefrem bliver en totalt mindblowing oplevelse at pakke gaver op i år ! Eller, ej det bliver da ganske hyggeligt med nyt til lejligheden, helt bestemt, meeeeen selvom jeg går meget op i design og indretning, så er ideen om en ny fancy racerbane eller et nyt sæt med stald, trailer og hus til My Beautiful Horses eller Belleville, som man kan starte med at sætte op og begynde at lege med allerede efter pakken er åbnet, stadig yderst tiltalende !
Hvad med jer, er der noget i savner at kunne skrive på jeres ønskeseddel, en fantastisk gave under træet, som i aldrig glemmer, eller lign ?
Jeg eeeelsker jul, og selvom jeg har rundet de tyve og måske ikke lige er målgruppen for hverken julekalendere eller nisselandskaber, så glæder jeg mig helt vildt til det hele for alvor begynder! Ikke mindst til at min roomie og jeg får pyntet op hjemme på Godthåbsvej - vi gik shop-amok i julepynt i sidste weekend og rippede både notre dame, søstrene grene og ikke mindst Illums bolighus for alt hvad der lignede rensdyr/elge, svampe og kogler til vores rensdyr/elge, svampe-kogle tema, som vi har valgt at køre i år ! Yay, åhh julen er så hyggelig, afslappende og hyggelig, jul er simpelthen et mega hit. Julen er så fredelig, så fredelig og behagelig, jul det kan man ikek há for tit. Julen er lyspunkt i den kolde mørke tid, julen er det sejeste, især når den er hvid. Julen er besættende, forvirret og forjættende, julen er en pose fuld af slik.... Julen varer længe, varer kun et øjeblik <3
Åhh, pyrus - Det er godt at jeg næsten har samtilige af de gamle julekalendere på VHS eller DVD, jeg er allerede nu gået i gang med Krummernes jul, som, næst efter Pyrus, klart er en af mine yndlings julekaldendere.
Yay, et langt indlæg om absolut ingen ting og alting ! Hurra for jul 
Andre der har noget de vil ud med ?