Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Amazon.com
Forfatter: 
Dato:  10-09-2010 15:47

Er der nogen der har erfaringer med køb af bøger i udlandet; f.eks fra denne hjemmeside!

Hvordan bestiller man til Danmark - og hvad koster det i porto?


På forhånd tak

Hannah

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  15-11-2010 17:43

Jeg har brugt siden før, både .com og .ca og det har fungeret fint :)


porto priser kan du finde nede i bunden af siden, under shipping rates og policies.


Men du skal huske på at varer uden for eu skal der betales moms og told af hvis værdien er over 80kr inkl porto


Så prøv hellere at finde en side der har base inden for eu og afsender fra et eu land, så slipper du for det.


Og hvis du handler via markedspladsen, med private, så betal aldrig via bankoverførsel. altid kort eller fx paypal.

0
0
Svar på denne tråd
 
 co.uk...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 18:22

du kan bare bruge amazon.co.uk, så bliver det sendt fra england :) og det med at få det sendt til danmark er også meget nemt det skriver du bare alt sammen ind når du bestiller :)


Hvis de har tingene på lager er leveringstiden overraskende kort!




Regina


Zappa er ikke en fisk :)


Always forgive your enemies; nothing annoys them so much :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2011 10:37

Mange tak for rådene. Jeg tror jeg vil prøve at bestille over England - det lyder i hvert fald ikke alt for svært!

Så vil jeg glæde mig til bøgerne kommer

0
0
Svar på denne tråd
 
 gode erfaringer
Forfatter: 
Dato:  02-02-2011 22:10

med amazon, både .com og .uk

en gang i mellem går der lang tid før tingene dukker op- havde en gang en bog som var en måned under vejs men det meste a tiden har du det inden for 7 til ti arbejds dage og potoen er ikke slem...


det er lidt frygteligt at der er billigere i porto at få bøger hjem fra england end det er at sende en pakke med post danmark... men hva

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad være...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 22:08

Hvis der står bøgerne ikke er på lager, så lad være med at bestille dem. Jeg har bestilt en bog i starten af december, og den er endnu ikke blevet afsendt. De skrev for en måned siden at de ville sende den i midten af februar. Og jeg har ikke hørt videre fra dem.


MEN hvis den er på lager, ville jeg ikke tvivle, har ellers kun haft gode erfaringer, og jeg vidste også godt, at min bestilling i december var et sats.


Held og lykke med det.



Mvh. Line

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider