Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Hvilken god bog skal jeg læse ?
Forfatter: 
Dato:  17-06-2010 20:25

Hej HN

Jeg har brug for jeres hjælp

Jeg vil i gang med at læse en bog, men synes bare at der er sååå mange at vælge i mellem.

Så mit spørgsmål er, kan I anbefale en god bog skrevet af en skandinavisk forfatter? Må gerne være en "ny" roman og gerne en krimi


* Kathrin P *
********

"And he whispered to the horse, 'Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal"

Ukendt forfatter


0
0
Svar på denne tråd
 
 god bog
Forfatter: 
Dato:  17-06-2010 20:28

Jamen så skal du bestemt unde dig selv at læse Undtagelsen. Kan ikke huske forfatteren, men det kan de på biblioteket eller boghandleren. Den var vældig berømmet da den blev udgivet for et par år siden.

Den er suveræn!


Venlig hilsen Sarah.



Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undtagelsen
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 08:10

Er det den bog der handler om det her: "På Dansk Center for Information om Folkedrab modtager de to ansatte Iben og Malene dødstrusler, der sætter samarbejdet på centeret i relief og afslører et morads af intriger, mobning og ondskab"?



* Kathrin P *
********

"And he whispered to the horse, 'Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal"

Ukendt forfatter


0
0
Svar på denne tråd
 
 flere bøger
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 12:18

ja, det er den.. Christian Jungersen er forfatter..


Ellers har Morten Ramsland lige udgivet Sumobrødre - dog ikke en krimi... Skal det være en skandinavisk krimi bør du enten læse Hypnotisøren af "Lars Kepler" eller Svinehunde af Hammer-søskendeparret


Patricia

Heldig ejer af den vidunderlige Pilgaards Queen

Interesseret i at blive working student på et varmblodsstutteri i Canada?

Se www.ewsz.com eller se min profil/send mig en besked for nærmere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 hophop..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2010 12:24

Jan Guillou får min anbefaling med på vejen - en af mine skandinaviske favoritforfattere


Hans fortællestil er lidt speciel - det kan godt virke som om, der er meget forhistorie til nogle af hans bøger, men som regel virker de bare senere hen til at give kød på historien.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En krimi...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 14:07

Hvis du vil have en krimi af skandinavisk forfatter, må du næsten læse denne "Når Ulve Jager": www.perlaujensen.dk/16166990





£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider