Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

En cirkusprinsesse kom forbi
Forfatter: 
Dato:  21-03-2010 13:32

Suzanne Berdino, Cikus Arena, gæstede Tønder Rideklub i dag:

http://www.jv.dk/artikel/848030

0
0
Svar på denne tråd

øhhhhhhhhh....
Forfatter: 
Dato:  21-03-2010 20:51

øhh flot hun kan få hesten til at stejle, mens hun svinger med to piske og har to mænd til at holde hesten i longe i hver side.. Det er godt nok flot og prinsesse'agtigt

-Veo; Veganer og dyreretsaktivist!

Stald Nordlund www.LeoGio.dk

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

Is'føllet Ljúf fra Nordlund

.

*Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-03-2010 22:48

Det kunne måske være en ung hest som ikke er trænet færdig og at de "farlige" mænd måske var en sikkerheds støtte....stop nu de bemærkninger...når man ikke kender historien....

0
0
Svar på denne tråd

dhgdiuorhgdt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 13:22

hun har os været forbi der hvor jeg red engang hun er rigtig sød og ville faktisk købe min islænder hvis jeg ville sælge ham til cirkus :D fordi han var så go.

men hun er altså stille og rolig og tvinger ik dyrene med vold eller noget, jeg syntes det var hyggeligt og på hestenes præmisser

0
0
Svar på denne tråd

må lige indskyde noget
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 21:43

Jeg ville i grunden ikke kommentere noget, men det bliver jeg lige nødt til. Jeg har sjældent set en, der er så rolig overfor sine heste som hende og hestene er TOTAL tillidsfulde. Billedet hvor den stejler er fordi, hun viste, hvordan hun træner de unge hingste til at lære at gå på bagbenene (det gør de jo i cirkus og også i naturen). I starten har de longe på som støtte - piskene giver hun bare signal med (hun slår dem ALDRIG med piskene), og hun demonstrerede med selvsamme hingst, hvordan hn kunne stryge ham over det hele med pisken og smælde med dem lige ved dens hoved uden den så meget som vrikkede med ørerne. Hingsten på billedet kunne også gå på bagbenene uden longe. Hun pointerede kraftigt, at det ikke er noget, man selv skal lære sin hest.

Øv, bliver så træt af al den fordømmelse her på HN

VH Lone

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 22:25

Øv, bliver så træt af al den fordømmelse her på HN

ja enig...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider