|
|
| Min hest har de flotteste sokker :) |
|
|
Ja sådan nogle gad jeres hest sikkert også gerne have    Han ser næsten helt stolt (LÆS: pinlig berørt) ud  Andre heste med seje strømper? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine heste... |
| Forfatter:  |
AnneSN |
| Dato:  |
14-03-2010 15:58 |
|
er dybt misundelige  De er bare herlige - din hests sokker  Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
De er totalt seje!!!!!!!!!! Æææælsker Garfield 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HAHAHAHA |
| Forfatter:  |
Tasz »lux« |
| Dato:  |
14-03-2010 16:18 |
|
Hihi, hvor er de fine :p Er det bare alm mennesker sokker du har klippet foden af på? :p Eller? 
Mvh. *´¯`·.¸¸.·´¯`·- Natasha -·´¯`·.¸¸.·´¯`* Savner min pony Bella, men ved du har det godt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffffffffff |
|
|
Hahahahaahahahahahahaha - det dér Anita, det total meget dyreplageri .. Stakkels Co, jeg vil vædde med hvis Cashew så det billede af det ville han trille rundt ude på folden af grin haha. Onde mor..
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere ikke behøver dem.. " SØGER Sommer Magnus springsadel 16'5, medium/bred bom. Skal ku prøves..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Zahrah er vist mest til sådan nogle hvide sportsstrømper..hehe. Hun har så til gengæld 4..   Men vi ønsker os da helt sikkert nogel med prinsesser på eller noget.. 
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Petite er MEGA |
|
|
misundelig 
Sagde Janne Sælges: Windsor elite 17 " Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Super sejt Kan måske starte mode??  (Men hvorfor har han dem på?) he he..
Team Starlight´s (Kristina & Starlight´s Sidney e. Salomon/Tango)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Co's seje sokker |
|
|
Hov Tasz »lux«, glemte helt dig  Det er bare helt almindelige strømper, hvor jeg ikke har klippet noget af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fede strømper han har fået Anita  Zahrah: Hun har nu altså kun 3 sokker 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cool... |
|
|
Det er altså bare "the new thing" det der.. om 3 mdr kan man købe dem i alle rideudstyrs butikker  smart idé iøvrigt! 
Mvh.
L Nielsen.
Springheste sælges, fra L til S. Se profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåå nåå |
|
|
der er mine strømper. Jeg har ledt som en gal efter dem  men de klæder ham bedre end de klæder mig 
Cutters Magic Colours bedstefar - part på Max, et stk. barfodshest i løsdrift
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hehe...Jeanette Mufasa; Nahaj...hun HAR 4...3 helt lige lange, og en kortere. Den ene er røget lidt i ål, og er nok mest forvandlet til en ankelsok..   Her ses de lige...den korte forsok er bare længere på ydersiden, så en smule asymmetrisk må man vel ha lov at være..  Her ses den også..  Jep...og her ses den også...billede fra da jeg havde haft hende ganske få dage...foderstanden blev der hurtigt lavet om på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zahrah ox 4637 |
|
|
Ved du hvad, du må altså bære over med det stakkels dyr, hun er jo kun tre år, og når hun så selv tager sokkerne på, så er det ikke altid at det vil lykkes og de vil sidde lige pænt på alle ben 
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja ja, hun har altid været lidt hakuna matata jvf en sjuske Dorte, så det kommer ikke bag på mig hun ikke lige har magtet at trække den sidste op..tsk tsk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Zahrah: Hahaha... Ja, hun har 3 sokker og 1 ankelsok  Ikke nemt når man er en doven tøs...Eller en kende sjusket..Sådan er det med teenagere 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Co's seje sokker. |
|
|
Jeanette ?Mufasa?: Co som ikke længere er teenager, er hans motto også "hakuna matata" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|