Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Mine hanmarsvin..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 12:51

Så har jeg fået taget mig sammen til at tage billeder af tosserne..

De klarer det fint sammen nu, og er meget snakkende og en anelse kommanderende overfor mig..

Jeg skal jo hente grønt til dem i tide og utide, efter deres mening..

Så åbnes hoveddøren herhjemme, ja så sidder de 2 og hviner på mad..

Nåh men nu til billederne af Gizmo og Guzzi..

Først Gizmo:


Jeg synes jo selv han er rigtig fin i aftegningerne og pelsen er fint blank.. Han har så også en sort plet på enden, men den er svær at få med på billedet, da han som oftest bare sidder på den..


Så er det Guzzi's tur:


Han er jo valgt fordi han ser så spøjs ud.. Den hvirvel i panden og de 2 forskellige farver hans hoved har og forbenene der også er forskellige..

Men jeg kan ikke finde ud af om han får længere pels.. Jeg håber det ikke, da jeg synes han ser sødest ud sådan her..

Han er så chokoladefarvet i enden, men hans plet er en smule større end Gizmo's.. Men jeg ville ikke tage chancen for at få den med, da han er en lille flyvemaskine, og jeg er alene hjemme..

Så der mangler desværre også billeder af de 2 sammen, men det skal nok komme som en update i denne tråd..


Hvad siger I så om mine 2 små baryllere..? Og tror I at Guzzi bliver langhåret..? Og i så fald kan man så give ham en "hvalpeklip"..?





Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine hanmarsvin..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 15:50

Årh hvor er de søde, - Gizmo ligner min Norbert helt vildt :-P


Guzzi kunne godt ligne en der ville blive lidt langhåret, - hvor gammel er han? Hans pels ser lidt fluffy ud, så ku godt ligne at den ville vokse lidt mere...


Men ja, så klipper du ham bare :-P

- Min langhårs pensionist hun, får en yderst "yndig" etage klipning på rumpen når det er ved at være for langt...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Julie..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 20:22

Guzzi er 2½-3 måneder gammel vil jeg tro..

Han har en bror med samme farver der var ligesom ruhåret i det og så en med samme pels som ham selv, den er bare rød..

Jeg håber altså ikke han bliver langhåret, men ellers må han jo bare få en trimning så..


Ja Gizmo og Norbert er nogle fine drenge så.. Jeg er selv helt vild med den farve kombination.. Alle hans søskende, moren og faren så sådan ud mere eller mindre..

Hans søskende var bare ikke så regelmæssige..

Det var bare mystisk for det kuld moren fik, lige efter vi fik dem ind i butikken, de var samme farver, men helt vildt forskellige.. Der var 2 styk der kun var sorte og hvide og 1 der var rød og hvid..

Og den sidste var en med hvirvler overalt i rød, hvid og sort..

hvor den så har fået hvirvler fra er mig en gåde, da forældrene er helt glathårede..

Jeg går lige ind og lurer på dine grise..





Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider