Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 jeg gider ikke mere er så træt
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 16:11

ja nu prøver hun sgu og vække mig og klokken er kun 10 hva tænker hun på???????? jeg skal da brude min skønhedssøvn og 9 timer er altså ikke nok



skrid


fis nu af med det kamera



ja så opnåede du det du ville men ser jeg måske frisk ud????????????? nej vel




en go dag til jer alle fra balder :)






dejlig pinto hoppeplag sælges måske din kommende stævne hest forventet stg 166 :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 16:20

N´ååh´, godmorgen Balder, du må da vist hellere tage dig et lille hvil mere..


dejlig bamse du har der


www.Frieserstald-Birkely.dk


Jack Russell Terrier han hvalp sælges, med DKK stamtavle

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhhfdvuyeuevd
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 16:29

haha ja ikke :) han ser ud til og trænge han tager gerne 12 timer i steg sammen med mig under dynen når vi holder fri :)


min skønne basse :)






dejlig pinto hoppeplag sælges måske din kommende stævne hest forventet stg 166 :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vuf vuf
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 16:39

Skal du allerede op kl.10


JEG står ikke op før kl.12


Mine mennesker står meget tidligere op, dem om det



Hilsen Sofus

0
0
Svar på denne tråd
 
 uhdsiueivgs
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 16:55

jeanette o : ja jeg ved heller ikke hva hun tænker på kl 10 det er sygt og såå bliver man sparket op for må man ligge alene i sengen nej nej så kommer man hjem på gården og må nøjes med en kurv og det hårde gulv


mange vuf balder










dejlig pinto hoppeplag sælges måske din kommende stævne hest forventet stg 166 :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vuf vuf
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 20:29

Ej altså Balder, kan du så komme ind i kampen. Efter min mening skal vi stå op allersenest kl. 8 herhjemme - det er ikke altid, min ejer gider det. Og hvad er der med hende, hun VED da godt, at vi skal ud og gå med det samme vi er kommet ud af soveværelset. Min ejer er alt for sløv. Men en fin ungpigelabrador som mig skal ikke sove for længe, og hun skal ha' sin motion. Sådan holder man sig ung og smuk... 8-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 20:44

KL 8???? My goodnes...Nej, jeg jager pligtskyldigst min ejer ud af fjerene senest halv 7 hver morgen...hvad i alverdens riger og lande skal hun ligge der og flyde for????...hun blir sq ikke yndigere af den grund. Når vi så derimod HAR gået en tur på en halv times tid...SÅ kan vi putte igen..Men gider hun det???Næh..så er hun tilsyneladende vågen og fiser rundt i hele hytten...tsk tsk...det er hårdt og utaknemmeligt at være hund ..Vuf fra Lillehund-Silas


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalalal
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 21:24

EEJJJ nej nej nej... I hunde er simpelthen for sløve i optrækket!!! Her i huset står jeg op kl 5.30 præcis, og det gør min ejer også ellers får hun med mig at bestille Hun synes godt nok det kan være dejligt at sove længe i weekenden, men det synes jeg IKKE, så for at få hende op, plejer jeg først at fange hendes tær med mine klør, hvis det ikke virker, så får hun lige et par dask i hovedet med min pote, og virker det heller ikke så plejer det at være en succes at krasse hende i panden med mine klør.. bare liiige så hun kan mærke det, og vupti så er hun oppe


Når jeg har fået mad og har skreget højtlyt for at hun skal gå med mig ud ( det er for kedeligt at være ude alene.. ), ja så tager jeg mig lige en lille en på øjet, her i huset er det nemlig MIG der har MAGTEN!!


MIJJaauuu fra Dolly




Glædelige forårshilsner

fra Ditte


Neapolitano Allegra


*************************





Kun den forståelse,
der kommer indefra,
kan føre til ægte indsigt.


Sokrates




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider