Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

vis cool halsbånd,gerne m. blingbling
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 22:48

Hej,

da min mand skal overtage træningen af vors tæve insisterer han på at hun får et mere cool halsbånd end det pinke som hun har nu!

Har nogen lyst til at vise frem? hun bruger str 40cm. og kan i evt. henvise til en forhandler på nettet da vi bor i Schweiz.

Mvh Hotbandit!

Emma med tøse halsbånd

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm... Jeg
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 23:18

vil lige være med, selv om jeg ikke kan henvise til forhandler, da jeg ikke kan finde ud af hvem jeg har købt det vil, og ville så gerne have flere af det mærke, det er nemlig bare lækkert

Det er ikke det bedste, men tager så sjældent billeder af halsbånd

Det er tilpas bredt, god tyk kvalitet, udskåret stykke hvor der er hjerter i noget guldfarvet metal, men glimte-sten imellem, super feminint på den rå måde...

Hun har tilgengæld også samme halsbånd (m. snor) som din Emma, i 5 forskellige farver

Broderier laves, bla. efter dit eget billede, se billeder og priser på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Afhængig
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 11:58

Hej Marie,

Tihii måske man aner en lille afhængighed

Vi har også 5 forskellige farver,men til gengæld har vi også 4 hunde som jo alle skal være smarte (var der nogen der sagde undskyldning)

Men manden min synes altså at pink er for tøset!! det kan jeg jo godt forstå men han har foreslået at hun får en sort med sten,men det synes jeg bare er lidt kedelig..

Iøvrigt synes jeg at disse halsbånd i nappa holder helt fantastisk!!

Vores holder i snit 1år hvor hundene har dem på hvre dag,bader med dem om sommeren, det har jeg endnu ikke fundet et læderhalsbånd der kunne holde til!

Iøvrigt rigtig smart dækken du har til din Emma, hvilket materiale er det lavet i? link link!!

Mvh Hotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 14:18

Vi bruger ikke halsbånd, men sele :)

Han går fint med den, og så ser han lidt "sej" ud

Lige nu har han "Playboy" mærker på...

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

også fin
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 14:37

men nu er vores hunde trænet til at gå pænt i halsbånd og har ikke behov for sele, jeg synes ikke de er særlig praktiske at gå rundt med hele tiden..

vi bor på landet og de SKAL have synligt hundetegn på,ellers kunne de sagtens gå uden halsbånd.

Seler er super hvis man har en hund der har tendens til at trække.

Vores har fra starten lært at de bare ikke må trække, og kommer de til det en sjælden gang,så ved de godt at de skal komme på plads i en vis fart,der vanker nemlig godbidder når man kan gå pænt!

Iøvrigt en fantastisk smuk hund du har dig!!!!!

men kan det virkelig passe at vi kun er 2 herinde med hang til bling bling halsbånd??

MvhHotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

Bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 15:49

Jeg har også et fint et til vores lab. Mærket er Bello Mania, det er chefdesigneren fra LV, som har lavet en hunde kollektion. Denn str. halsbånd koster kanp 800;-de sten der sad i holdte dog ikke til vovseleg, så de fleste rød ret hurtigt efter.

Jeg sendte mit hålsbånd ind til Skærlund Design, og fik specielt lavet dette;

Der er meget mere bling bling i, men det er svært at fange.

Jeg er SUPER gald for det, og stenene holder til hvad som helst også skovsøer!

Jeg tror at jeg slap med 250 incl porto for af SD satte dem i

Mvh Jane

0
0
Svar på denne tråd

Jamen, det
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 15:57

fåes da i en lys-brun, der kunne være fin til din... -det kan manden vel gå med til...

Jep er vist afhængig, hun har vist 10 hun bruger og så er der dem der er lagt væk

Dækken er nogen vi selv laver, det er bare lavet i noget behageligt fast stof og så er mellemlaget lavet af voksdug, så det ikke bliver vådt igennem....

Broderier laves, bla. efter dit eget billede, se billeder og priser på præs.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 16:16

Quark har såmænd også et par halsbånd :) Bla. sådan et som din har med blingbling. Det er bare blåt, og lidt tykkere..

Han har gået med sele siden vi fik ham, og han trækker slet ikke.. Heller ikke med sele på :) Han går til træning, og har lært at gå pænt. Vi synes bare det er mere behageligt at gå med selen, end et halsbånd..

Blingbling halsbåndet har han på, når vi skal i byen ;)

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

dyrt skidt
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 12:37

Hej,

Jo jeg kender godt den der med at man bestiller et dyrt lækkert halsbånd hjem,og så går det i stykker efter en gåtur i regnvejr

Synes nu også at skærlund skulle begynde at lave halsbånd, deres produkter er bare skønne! og dit halsbånd er blevet super flot!!

Marie,vi har skam en brun og 4 andre farver,men de har jo hver deres farve og det er bare ikke alt der går sammen med den enkelte hund( hundemors smag )

Måske jeg skal have bestilt mig et limegrønt halsbånd...så er samlingen komplet,for nu ihvertfald

Zuper, sele eller ej er jo en smagssag og skønt hvis det virker for jer, mange hunde er nok rigtig glade for den løsning!!

For os og det vi bruger vores hunde til er det bare ikke praktisk,jeg synes den er for stor og klodset..

MvhHotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider