Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 se lige hans flotte trav
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 21:37
jeg synes at det ser rigtig godt ud..hvad synes i ? men han lavede en mega flot fri trav igår..men æv æv havde ikke et kamera med.

watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 han er dejlig
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 00:10
han er rigtig fin:)
Tænkte på om han har tabt hele sinvinterpels, for mig ser det nemlig ud som om! men han ser virkelig glad og tilfreds ud på billedet ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 skridt...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 00:55
NU vil jeg ikke være en dum ko - men det ser mest ud som om den lunter en halvdoven trav..
Der er ikke så meget power og afskub på.

Men ellers en køn nordfjolle

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.


Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fri trav?
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 08:51
Jeg må også indrømme, at jeg ike kan få øje på den superlækre frie trav her?
0
0
Svar på denne tråd
 
 til Sparky -(evita) og Tanja Aulbjerg
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 08:59
hallo prøv lige at læs hvad hun skriver,



men han lavede en mega flot fri trav igår..men æv æv havde ikke et kamera med.



hun skriver IKKE at han har en fri tarv på dette billede..






Susy med Shirley var her, og lagde en besked ;)
:-P :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hun skriver...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 10:09
HUn skriver se lige hans flotte trav - og så skrev jeg bare at jeg ikke kunne se den.

Jeg sagde ikke at det ikke havde noget med fri trav at gøre det den laver på billedet.

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.


Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror i har misforstået mig
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 11:07
som der allerede er blevet sagt, er dette ikke en fri trav, og jo der var faktisk massere af afskub og energi. tro mig .det var jo mig der var der ikke ? 8-)
jeg synes sådan set at han går en flot trav, bare fordi han ikke har ørene i nakken og ser hidsig betydder jo ikke at han lunter vel .
ja han har sådan set næsten smidt alt hans vinterpels. det skal lige siges at han ikke har været klippet :).

HUn skriver se lige hans flotte trav - og så skrev jeg bare at jeg ikke kunne se den.


mange tak sparky det var pæny sagt :-* hæ hæ
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kirstine...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 11:26
Jeg må da også indrømme at jeg heller ikke sidder og tænker wow en trav når jeg ser det billede...

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er s***
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 12:54
da heller ikke meningen at i skal tænke wow vel. jeg vil bare gerne vise jer at han kan gå ganske godt. men vis vi gjorde ham brun og 30 cm højere ville i da så sige wow eller ?
kan ikke lade være med at tænke om det er fordi han er en fjordhest og ikke en DV.altså har han ikke ben der er 230 m høje.
og hvis folk ikke kan se det. løber han op af bakke.
mange tak for alle de pæne ting der er blevet sagt.
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristine...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:16
Hvis ikke du kan tåle andres mening, så undlad for fremtiden at oprette et indlæg som dette...

Til alle andre, vil jeg blot gøre opmærksom på dette

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 camilse.
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:21
jeg gider ikke dette mere okay. jeg har og vil ikke hænge folk ud, men spørger om andres mening end din. og det må og kan du vel acceptere, eller så ved jeg godt nok ikke lige hvem der er mest barnlig af os to.
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er enig
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:29
med at man må kunne modtage kritik. Men jeg vil så også sige at der ikke kun kan være kritik på dette billde. Så både positiv (hjælpende) kritik og ros for det der er godt.

Min mening om billedt: Syntes der er en flot fjordhest du har dig, måske de andre ikke syntes om traven eller (wow) som de selv siger, fordig at han jo hverken har dig på ryggen eller nogen anden form for hjælp. Altser han løber selv. Tæk det kan en hest faktisk godt. Og i den betraktning syntes jeg han går flot. Har været inde på din præ. og der er mange andre flote billeder af ham der også.

Hilsen her fra Michelle Og Bole´.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristine...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:32
For mig at se er den eneste ,mening du ønsker at høre er at din dejlige pony har verdens bedste trav...

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:34
jeg vil da lige gøre opmærksom på at ingen her har sagt at hesten er grim...

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig fjordhest
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:35
Jeg elsker fjordheste og synes det er et rigtigt dejligt eksemplar du har dig der. Traven ser almindelig god ud, men jo du hænger folk ud, når du linker til dette indlæg i et andet forum, og brokker dig over svarene der.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 desværre vil
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:49
hn ikke slette indlægget , så vil i venligst bare lade det falde hen, da at dette er blevet komplet misforstået. det eneste jeg ville var at vise hans trav. men det er der åbentbart nogen som ikke kan tage.
og mit ønske er ikke at hænge folk ud.
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Super sød fjorhest!
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:50
Jeg synes din fjordhest er meget køn og går flot.
Mange undervudere fjordheste og deres kunnen, men det skal man faktisk passe på med!
Jeg passede engang en fjordhest. Vi kunne både springe 130 cm og lave schenkelvininger i skridt og trav. Det var han enormt dygtig til!
Og så er det jo også meget hårdføre og stærkere end så mange andre racer...

Knus
Mette


Prøv western - du vil ik' fortryde !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:55
luilu det er "nemmerlig" rigtigt
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristine...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 13:56
Du ønsker at vise hans trav?

Hvorfor er det så ikke OK at vi kommer med vores mening om traven. For mig at se er der skam ingen der har misforstået dit inglæg...

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 camilse
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:03
jeg gider ærlig talt ikke spilde mere tid på dig. så find dig et andet indlæg hvor du kan såre folk, for det er jo åbentbart det du kan lide.

skal jeg sige undskyld til de andre fint. så UNDSKYLD.

og skal vi alle sammen have ondt af dig eller. for at du siger du er blevet hængt ud som du ikke er.
no affens men jeg har ikke ondt af dig
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristine...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:20
Jaja... Beskyld du mig foralt det du har gjort og selv føler...

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 camilse
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:21
Kirstine hedder altså ikke Kristine :P


mvh PiaR
quantum in me fuit.


Så er der 3 føl på Stutteri Montana

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail


0
0
Svar på denne tråd
 
 kan nu heller ikke
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:26
se den flotte trav. og det er ikke fordi jeg har noget i mod fjordheste, jeg har selv en blanding som knap flytter hovene når han traver.

men ja du er altså ret ømskindet kirstine 8-) Du beder om en mening og du får den...!?
Hilsen Nanna/Artinirte og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Ubrugte springpiske sælges

Jeg skal på EPC den første uge i sommerferien - mødes vi?
0
0
Svar på denne tråd
 
 PiaR....
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:31
Åh nej... Det er nok derfor hun er sur :)

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 nu stopper i
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:48
i gør. nej jeg er ganske vant til at blive kaldt for alt andet end mit navn, for det er der sådan set ingen der kan finde ud af.
jeg kan udemærket tage at få forskellige mininger. men i kan jo ikke tage at få mine. og nej camilse jeg er ikke sur, men såret ! og nej nanna jeg er ikke ømskindet. men du kan vel se at klaus strækker benene vældigt ud.
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kirstine...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:57
Så fik jeg stavet rigtigt...

Det kunne vel ikke tænkes at vi alle sammen har et forskelligt syn på hvad der er en godt(og fri trav)..

Det kan dagodt være at du syntes at din fjordhyp har en fin trav, og det er vel det vigtigste...

Du skriver jo også selv at du ved at den går bedre, for det har du selv set...

Du bliver bare nødt til at huske på at alt hvad vi har at se på er det en billede du har sat ind nu...

Klik evt. her, og så kan du se en hest jeg mener har en god trav... Og jeg er ked af at sige det, men jeg synes ikke at din pony er i nærheden af den trav...

Tag er eksempel... jeg synes Looksen har en fin og god trav... han træder fint ind under sig og har snes jeg fint afskub, samtidigt med at hans bagben er ekstremt elastiske...

Et billede...


Så kan du jo sige hvad du synes ;)

Jeg ved da godt at det billede ikke viser at han har en god trav, men det kan billeder næsten aldrig...

men en anden gang du vil have at vi skal bedømme din mules trav, så vil det være en fordel for dig at sætte et billede ind af den i profil... Det er svært at se hvordan hesten bevæger sig når det er i den vinkel som du har taget det i...

Faktisk er det taget i samme vinkel som det jeg har sat ind af den røde...

Det her er blot min mening, og jeg forlanger ingensteder at du skal have den samme ;)

Men det er svært at se hvordan en hest bevæger sig når det ikke er taget direkte fra siden ;)

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Jani...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 15:03
Hvis du ser det så håber jeg det er OK jeg har linket til din hest :D

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 intet imod fjorheste
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 09:25
du skal sgu ikke hænge mig udm fordi du viser et billede af en nordbagge i luntetrav. Det har intet med racen at gøre, jeg synes bare ikke din viser en kapow super vidunderlig trav på dette billede.
Om jeg bryder mig om nordbagger eller ej, har intet med dit billede at gøre.

Nu vil jeg vise dig et billede af en nordbagge, der efter min mening kan spadsere (i modsætning til dit billede i tråden) og for fremtiden bedes du venligst lade være med at hænge nogen ud i andre tråde.

En nordbagge der kan trave :)

Hesten hedder idon Busklund.

Kan jeg få et link til den anden tråd i omtaler?
0
0
Svar på denne tråd
 
 min mening...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 09:41
fik lige læst tråden igemmen, og jeg blev overrasket over, at hos her inde på HN, kan være så lede, og ja det er mit udtryk for jer idag...

til nanna

du skriver :

men ja du er altså ret ømskindet kirstine Du beder om en mening og du får den...!?


så vidt jeg ved har kirstine ALDRIG, sagt at hun ville have andres mening ?!!!..

kirstine er bare "stolt´" over sin fjordhest, og dens trav..'

og som hun også selv skriver :

jeg synes at det ser rigtig godt ud..hvad synes i ? men han lavede en mega flot fri trav igår..men æv æv havde ikke et kamera med.


så på billedet er hesten IKKE, i fritrav, som hun selv skriver..

så hvorfor begynde og skrive at hun er ømskindet..



uanset om traven ikke er helt WOOW, så er den hellere ikke GRIM, på nogle måde..

og alle jer der har skrevet at : I ALTSÅ IKKE KAN SE DET STORE WOOW, i traven,

"næeh, men hvem har også skrevet at i skal kunne det ??"

til camilse (staves ?) : du skriver :For mig at se er den eneste ,mening du ønsker at høre er at din dejlige pony har verdens bedste trav...

hvornår har kirstine, sagt/udtrykket sig for at hun vil have at alle skal synes hendes hest er dejlig ??..

du s´kriver også : Jeg må da også indrømme at jeg heller ikke sidder og tænker wow en trav når jeg ser det billede...

og endnu engang må jeg sprøge, hvem har sagt at i skal se "WOOHW" i traven ??...



ja jeg synes at dette indlæg, er noget barnligt fra mange af jeres sider...!!..

og kirstine, sprøger / ber, også pænt om om i ikke bare kan lade dette indlæg ligge, da der er mange der har misforstået... men i bliver alligevel ved med at hakke ned på hende.. eller hvad man nu kalder det -!!..

kirstine : det er en sød hest du har, og den ser rigtig fin ud..'
det var synd at du ikke havde kameret med, ud den dag da den havde en fri trav.. ( så var der måske ikke nogle der havde misforstået dig ))..









Susy med Shirley var her, og lagde en besked ;)
:-P :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 ups så lige..
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 09:43
hehe.. ups.. så ikke lige at hun havde bedt om jeres mening, ved at skrive sådan..

:-o






Susy med Shirley var her, og lagde en besked ;)
:-P :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Shirley
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 09:49
Hun spørger selv " hvad synes i?"
Hvis man vbeder om folks kommentarer må man også regne med at der kan komme nogen der ikke er så rare.
Ellers må hun nøjes med at lave en biledtråd og skrive se min nordbagge.
Du kan ikke regne med, at bede om kommentarer, og så er alle himmelhenrykte...
0
0
Svar på denne tråd
 
 igen spørger jeg
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 09:55
vil i ikke nok lade det ligge.
dette er blevet misforstået.
så lad det nu bare ligge.
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 tanja aulbjerg
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 10:02
jeg har ikke hængt dig ud.
og det er ikke en luntetrav.
og med hensyn til hingsten, ser det ud til at den er "hevet" på plads, men det kan jeg ikke bedømme da jeg ikke var der okay.
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 grr...jeg hedder sku ikke shhirley
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 10:06
Tanja Aulbjerg : jeg hedder skam ikke shirley, det ville være synd at sige...:0:(..
prøv at kikke dig for.. lige over dit indlæg, har jeg skrevet, at jeg først så at hun havde skrevet det..nu :;)..

men uanset hvad, synes jeg at i opføre jer som PATTEbørn.. >:-(- og dem er desværre/åbenbart, mange af her inde..

hvorfor fanden være SÅstride ???...


lad, NU FORHELVEDE den tråd ligge..






Susy med Shirley var her, og lagde en besked ;)
:-P :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 lade det ligge
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 10:09
ok Sus OG shirley. Jeg er åbenbart ikke den eneste der ike læser det hele :)
Det kan godt være det er barnligt, men jeg bliver bare så irriteret over at folk beder om andres meninger, og så flyver i flint, når de ikke får ret, ros osv.

Om hingsten er trukket i holdning ved jeg nu ikke...
Men han kommer da frem over jorden med et fint løft...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Kirstine
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 11:41
Jeg synes Klaus er en fin fjordhest :)

Dog er det ikke det bedste travbillede du har valgt og vise i tråden.

Her er et fra din præs. og der går han rigtig pænt efter min mening :)



Men han er i hvert fald en rigtig køn pony, hver gang jeg ser sådan en dejlig gul en så savner jeg Herkules vildt meget :-)

Mvh Sofie Iversen

Mor til Tobias f.d. 23/11/04 {> Star Dancer's HP
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sus....
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 12:00
Det er dig der hiver det hele op igen... Ihvert fald for mit vedkommende, for jegog kirstine har fået talt om tingene... Der er jo andet steds vi kan gøre det en lige her!

Og du siger at andre skal se sig for... Hm, det var du jo god til selv ;)

Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 God trav???
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 12:27
Nej min første tanke var altså også, at det ikke er den mest fantastiske trav, jeg har set. Jeg er enig i at man ikke skal bede om folks mening om hestens trav, hvis man ikke kan tåle at høre svaret. Og det gør det bestemt ikke bedre, at du farer sådan i flint over ganske fair svar - der er ingen, der har misforstået noget. Vi ved godt, at du bare vil have vores mening om hestens trav, og det får du så! Det nytter ikke at bede os lade være med at svare, bare fordi svarene ikke er, hvad du havde regnet med.

Jo mere hesten træder ind under sig, jo bedre trav. Jo bedre afskub hesten har, jo mere træder den ind under sig. Her træder hesten altså ikke særlig godt ind under sig, den træder ca. 2 hove bag ved sporet. En hest der traver ok godt, træder som minimum op i sit eget spor. En hest der traver super godt, træder i hvert fald 1-3 hove over. Det er ikke en smagssag om hesten traver godt, det er reel fakta, der bestemmer det. Hvis du ser på billedet, som Camilse har linket til, så kan du se, at hesten træder 2 hove over i hvert fald. Den traver godt! Hvis du så ser på dine egne billeder, så lander baghoven ca. 2 hov-længder bag ved forhoven. Altså traver den ikke godt. Den traver dog bedre på det første billede end på det sidste, som Sofie har sat ind.

Hvis du blot ville lave et indlæg hvor folk skulle rose din pony, så skulle du bare spørge om den ikke ser sød ud - ikke om den traver godt. Man må altså være realistisk og erkende, at ens hest måske ikke er OL-materiale. Derfor kan den jo godt være super sød og dejlig og helt perfekt til hvad DU skal bruge den til! Men man må altså også stå ved sin hests begrænsninger og mindre gode sider.
0
0
Svar på denne tråd
 
 God trav
Forfatter: 
Dato:  01-05-2005 13:19
Om han har en god trav eller ej, skal jeg ikke kunne sige.
Men han ser godt nok sød ud :-)

Så er der billeder på min præsentation

Køb billigt her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilse:
Forfatter: 
Dato:  02-05-2005 08:57
Atså det billede du har sat ind viser da den absolut mest stillestående trav jeg nogensinde har set... Så traver fjordhesten altså bedre :-P

Kirstine: Han ser bare rigtig sød ud din fjordhest. Har selv en lille gul en af slagsen, og ind i mellem når hun løber rundt selv, kan hun faktisk gå en ganske fin fri trav (og din er tydeligvis af en bedre model end min, så jeg tror dig :) ), men ikke om hun kan gøre det med rytter, eller på kommando foran et kamera 8-)


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"



Parter søges - se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mettebo...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2005 16:38
Det havde jeg ikke lige tænkt på da jeg opdaterede min profil på HG :P

Men vi skal da have billedet med ;) Folk skal jo ikke snydes,,,



Camilse- medlem af tanteklubben på HG

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 hæ hæ......
Forfatter: 
Dato:  02-05-2005 16:50
stillestående trav.. det må da vist være en af de svære disipliner :)
mange tak for de pæne ord.
watch out for inden at i ved det. bliver i trampet ned af the yellow lightning og havmågen :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider