Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Seden Rideklub....
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 09:48
Hej Alle sammen...

Har li et enkelt spørgsmål.....Jeg går på fredemarksgård Rideklub, den er okay men ligge et godt stykke ude...Og min far gider snart ik at køre mig derover mer, så jeg har overvejet at begynde på en ny...

Valget faldt simpelthen på Seden rideklub..Jeg har gået der før...Min ynglingspony var Sandy (tror nok det staves sådan) Hun er vist blevet aflivet "Snøft :{-)" nååå.....Men det er omkring 4år siden siden jeg sidst var der....Og der er sikkert kommet nye heste....

Jeg kan b.l.a huske Anett, en lille lysebrun shetlandspony (Som jeg ik kan huske navnet på), Samson, Lilleper og selvfølgelig Sandy......

Og spørgsmålet til jer er om der ik er nogen der vil fortælle mig lidt om hestene og forholdene....Det ville jeg blive meget glad for.......

knuzzz Camilla



En hest/pony behøver hverken at stamtavle eller være ren race, for at være en trofast og dejlig følgesvend.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem er Sandy
Forfatter: 
Dato:  04-01-2024 18:06

Hej

 

Jeg leder efter min tidligere pony Sandy. Hun er gammel og himmelhest nu. Kan det være hende du omtaler? Sandy er brun med hvide aftegn og kat. 1. Jeg har længe ledt efter hende og det vil varme mit hjerte at vide hvor hun har været og hvornår hun blev himmemhest.
Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider