Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vil du tegne din hest til min eksamenopg
Forfatter: 
Dato:  22-02-2017 19:29

Hej HN.

 

Jeg læser til lærer, og er i gang med billedkunst som jeg afslutter til sommer.

 

I forbindelse med min eksamen, kunne jeg godt bruge nogle tegninger.

Billedkunst henvender sig til indskoleling/mellemtrinnet, så det er primært tegninger fra elever i 1. til 6. klasse (så dine børn/partryttere/alle der kan lide heste, må meget gerne sættes i gang!), men skulle du sidde derude og have lyst til at hjælpe mig og er du uden for kategorien, så må du meget gerne alligevel. Jeg kan sagtens bruge dem.

 

 

1. Tegn din hest som du husker den. Udelukkende ud fra hvordan du "forestiller dig den i hovedet". Du må altså ikke kigge på billeder, video eller sidde foran den, imens du tegner den, men skal tegne den sådan som du husker den. Du skal kun tegne din hests hoved og hals. Når du er færdig med tegningen må du ikke gå tilbage senere og tegne videre.

 

2. Tegn din hest igen, men denne gang skal du "se på den". Brug enten et billede du tegner efter, eller tegn den live i stalden.

Læg mærke til detaljer, aftegn osv. Du skal igen kun tegne hovedet og hals.

 

3. Tag et billede af dine tegninger og post dem herinde, og angiv alder på den som har tegnet tegningerne.

 

 

Jeg håber meget der er nogen som kunne have lyst til at hjælpe.

 


- Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider