Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Forgiftet af vitaminer og kosttils
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 10:28

Kære alle

 

Jeg er journalist på DR Kontant, og vi sætter fokus på brugen af vitaminpiller og kosttilskud til børn. Hvert år bliver adskillige børn forgiftet af vitaminpiller, fordi de ved et uheld får fat på glasset med vitaminpiller og kommer til at spise for mange af dem. Konsekvenserne for børnene kan være ret alvorlige. Hvis dit barn ved et uheld har spist for mange vitaminpiller, så vil jeg meget gerne i kontakt med dig. Skriv gerne til mig på tlem@dr.dk. På forhånd mange tak.

 

Mvh Thomas Lemke

 

PS: Vi kigger ikke på D-vitamindråber.


Thomas Lemke
Journalist/tilrettelægger

DR Kontant
Aarhus
DK-8200 Aarhus N

Dir.: +45 3520 7122

tlem@dr.dk
www.dr.dk

0
11
Svar på denne tråd
 
 Vitaminer og kosttilskud
Forfatter: 
Dato:  25-11-2016 18:01

For hulen da !!!!!!!!!!!!!!! Thomas - du skriver på et Heste-forum !!!! Vi koncentrere os om HESTE !! og ikke Vitaminer og kosttilskud


Hilsen Anne





Jeg vil ikke komme til livets afslutning, og finde ud af at jeg kun har levet det i sin fulde længde. Jeg vil også have levet det i sin fulde bredde.

11
1
Svar på denne tråd
 
 Næææ nej
Forfatter: 
Dato:  27-11-2016 10:54

 

men jeg kan huske en gang da hesten gik løs i stalden om natten og bl.a. gik i vitaminerne... jeg endte faktisk med at miste hesten..

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Happy wife, happy life

2
0
Svar på denne tråd
 
 Debatten
Forfatter: 
Dato:  28-11-2016 10:10

Hej Anne

 

Jeg kan se, at der bliver diskuteret mange forskellige ting herinde, og at dette forum når bredt ud, så derfor postede jeg opslaget. Beklager hvis det har været til ulejlighed for nogen.

 

Mvh Thomas

0
2
Svar på denne tråd
 
 forgiftning
Forfatter: 
Dato:  28-11-2016 10:12

Hej Shagya, ja og det er i princippet det samme, der kan ske med mennesker. Mvh Thomas

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, A hvad?
Forfatter: 
Dato:  28-11-2016 15:28

Siger du jeg skal sælge børnene fordi de "går i slikskålen"...!

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Happy wife, happy life

4
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld Thomas
Forfatter: 
Dato:  29-11-2016 07:30

....at du har spildt din tid på at lægge et opslag op herinde - du troede måske, at det er et forum hvor folk kommer sammen for at hjælpe hinanden....snydt igen, for det er det ikke! Dette er et sted, hvor frustrerede husmødre osv kan sidde bag skærmen og få afløb for hvad end der har hobet sig op i deres hverdag....her bliver kastet med mudder....talt utrolig grimt og i en nedladende tone - så hvis du en anden gang tænker at man måske kunne få hjælp på en side der ikke nødvendigvis har noget med det specifikke emne at gøre...ja, så tænker jeg at ,det da er en god ide.... Men vælg et forum med mindre kvinder! ;-)

mvh Ane


SIBERIAN HUSKY HAN søges til dejlig tæve!!!

gerne stor og med "briller"


2
7
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-11-2016 19:48

Wauw.... der er vist en der har fået det forkerte ben ud af sengen.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

4
0
Svar på denne tråd
 
 Skidtpyt, AnjaP - det
Forfatter: 
Dato:  30-11-2016 00:31

 

er nok bare en frustreret husmor

 

Gad egentlig vide hvorfor kvindernes størrelse betyder noget i den sammenhæng ?

 

Så fik jeg også provokeret og pjattet lidt, godnat.

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-11-2016 16:24

Du har nok ret xy, dem er der jo mange af herinde.

 

Jeg kan ikke svare dig på det med størelsen på kvindene, memn det er da tankevækkende at mindre kvinder skulle være mere hjælpsomme.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 av for søren det var ikke godt...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2017 10:06

point taken....et forum med FÆRRE kvinder - så burde der være styr på grammatikken...

deflection....such a powerful conversational tool....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider