Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Er DU en hyppig bruger af HN?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2016 12:39

Hej allesammen!

Jeg hedder Kasper og er journalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Jeg skriver et indlæg herinde, fordi jeg er i gang med at skrive en artikel om Heste-nettet.dk. Helt konkret er jeg interesseret i, at diskussionstrådene her på siden kan berøre mange andre emner end "bare" heste-emner. I den forbindelse synes jeg det kunne være interessant at høre mere om, hvad I brugere benytter Heste-nettet.dk til udover at diskutere, købe/sælge og give råd om heste?

 

Derfor ville det være super fedt, hvis jeg kunne få lov til at interviewe en af jer, der længe har haft en bruger her på siden, og som besøger den ofte og skriver indlæg.

 

Hvis DU passer på den profil, og har lyst til at tage en snak med mig over telefonen - gerne hurtigst muligt - så kontakt mig her på tråden. Så finder vi ud af noget.

Hvis man nu ikke har lyst til at tale med mig over telefonen, men gerne vil give sit svar på nedenstående spørgsmål alligevel, Så skriv en kommentar! Alt er kærkomment!


Spørgsmålet er:
Hvad benytter du som bruger Heste-nettet.dk til udover at diskutere, købe/sælge og give råd om heste?

Håber I har lyst til at hjælpe mig!

Mvh
Kasper

0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssss
Forfatter: 
Dato:  01-11-2016 13:35

For et par år tilbage, var jeg ivrig bruger af heste-nettet. og var på fler gange om dagen.

Nu er jeg kun her en gang i mellem.

Jeg har egenligt ingen begrundelse for dette.

MEN jeg ved, at hvis jeg har et spørgsmål, om det er hestefoder, opstaldning, skilmisse, eller madopskrifter. så findes ALLE svar på HN ;o)

 


:O)

5
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-11-2016 13:13

Du er velkommen til at interviewe mig :-) Jeg har været her i 12 år efterhånden - først på Junior Heste Nettet og nu på "de voksnes forum" ;-)


- Sascha

Kjærgaards Golden Champ & Roosgårdens Celica <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestepiger
Forfatter: 
Dato:  05-11-2016 17:37

 

Omdrejningspunktet her på siden er jo heste og hestepiger er jo en speciel størrelse på mange måder. Der er hjælp at hente til at forstå det her:

www.ridehesten.com/nyheder/at-leve- med-en-hestepige/38362

 

Når vi så har samme udgangspunkt så er det egentlig lige gyldigt om vi har problemer med en hest der skal købes, sælges, har unoder, giver os sorger eller bare gør en glad i låget oma. Alt andet fra råd til aftensmaden, strikkeopskriften, vinduspusning, andre kæledyr, politik, lovgivning, en god vittighed, mænd eller noget som helst andet, så er svaret her inde.

 

Her er krig, omsorg, trøst, kærlighed, sammenhold og venskaber som nok sjældent ses andre steder i den digitale verden som vi nu befinder os i.

 

Når det så er sagt /skrevet, så er HN ved at være en skygge af sig selv i forhold til tidligere, hvilket af flere bl.a. forklares med tommelfingersystemet som for mange ses som en uvekommen funktion. Der er nogle som har prøvet at råbe folkene bag HN op, ander forlader sitet stiltiende og efterlader et ecco af tomrum. Noget flyttes til fb, til glæde for de færreste er min opfattelse.

 

Der er mange flere som læser med end som deltager i debatterne men når det bliver December så samles alle tropper i en fælles eftersøgning af Julle som gemmer sig og laver fis og ballade frem til jul og giver grin og grå hår i hovedet på dem der hjælper med at lede... Hvis du ts, er i tvivl om hvad HN ellers rummer så skulle du måske deltage i jagten på Julle og få et indblik i alle de hemmeligheder og skatte der gemmer sig herinde.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  06-11-2016 09:17

Tror grunden til HN's nedgang handler mere om at HN ikke findes som app end tommelfingersystemet.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 HN er en skykke af sig selv
Forfatter: 
Dato:  06-11-2016 10:30

Jeg er hyppigt på HN, men synes ikke indholdet er så godt længere og jeg ved ikke om jeg er her om et år eller to desværre.

Men lige pt.hænger jeg ved da jeg kigger hesteannoncer og laver opslag omkring vores byggeri primært.

 

Jeg savner meget videoer af ridning, som ikke omhandler lange tøjler mm.

Men disse blev haglet ned og er faktisk stoppet, så dem finder jeg andet sted nu og min tid bruges der så.

Ellers sker der en gang imellem lidt inde på ryttersnak jeg følger med på, men da tempoet er meget lavt, så er den interesse også dalende.

 

Jeg tror både APP, tommel og så video "kritikken" og specielt manglende lydhør fra HNs side, har bidraget til nedgangen i deltagelsen.

 

Håber Julle kommer med et brag og der er noget fede præmier at jagte, så tror jeg December mdr. vil lige HN lidt op igen.


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

1
0
Svar på denne tråd
 
 Teasere på FB
Forfatter: 
Dato:  06-11-2016 11:41

Jeg tror der mangler to ting, mange andre hjemmesider har også en FB-side hvor man kan finde teasere med link til opslag på deres hjemmeside, det virker faktisk ret godt. Og så som andre nævner en App.

 

Men en anden ting som jeg har oplevet herinde er at mange kun ønsker svar fra folk der bekræfter deres tro/mening, og det får man nok mere på FB, hvor man kan være i grupper med samme mening og kan fravælge "venner" der ikke giver de rigtige svar.

 

Jeg er nok ikke helt målgruppen, for selvom jeg har været herinde i mange år og stadig bruger tid herinde, så er det yderst sjældent at jeg beskæftige mig med andet end heste herinde.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider