Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 2 stævner siden sidst på den plettede
Forfatter: 
Dato:  13-06-2016 22:03

Puha, vil gøre det kort. Der er mange billeder!

 

D. 4/6 var vi til springstævne. Her startede vi igen LE-LD.
Vi fik to gode runder og helt efter bogen. Jeg fik "rettet" mine fejl fra sidste stævne, som blandt andet var, at læne mig bedre tilbage imellem springene. Derudover var Knud super dygtig og rar at have med.
Vi gik 0 fejl i LE og fik en bom i LD pga dårlig afstand - helt okay og godkendt!
Vi var eneste hest i klassen(pony og hest var egentligt delt op, men pga for få starter, så lagde de dem sammen), så derfor var banen nu nok lidt "pony"-agtigt lavet mht afstanden og vendinger.

 

Her billeder fra dette stævne

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Så var vi til stævne i denne weekend også, hvor vi egentligt bare skulle starte spring lørdag. Men en spontan idé i onsdags gjorde, at jeg meldte til i LA3 og LA4 dressur. Derfor nåede vi kun at træne program i fredags.

Vi har i løbet af den sidste uge haft mange omrokeringer i stalden. Nye folde, nye foldmakkere, på fold med hopper med nyfødt føl, blive taget væk igen derfra, hopper i brunst(=knud hingst ) osv.

Det kunne mærkes lørdag til spring. Ingen overskud, ingen energi og ingen gålyst, som han ellers plejer, på springene.
Det endte i stop på opvarmning og 3 stop på banen.. Hmm, tænkte jeg. Valgte simpelthen at sige stop, tage et par spring på opvarmningen, melde fra i anden klasse og så kørte vi ellers hjem.

Fokus på dressur søndag.

Her gik det rigtig fint. 66,2% i vores KUN anden LA3 og 64,8% i vores ALLER FØRSTE LA4. @!#$ hvor blev jeg stolt!
Vi var i et stærkt felt og fik ingenting med hjem andet end to super gode ture, selvfølgelig med plads til forbedringer, og en masse gåpåmod. Jeg er vild med den hest!

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

[[[media:itzaitnattishzj3@!#$6kn9bjlge5rpl:5:]]]

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Sara Larsen

Du ved ikke hvad du har, før du mister det...

 

Nu med knabstrubberen Knud af Dutterup.
Følg os på facebook

www.facebook.com/pages/Sara-Larsen- eventyret-med-Knud-af-Dutterup/ 337155329827008

13
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-06-2016 00:16

dejligt med en rytter der kender sin hest og siger stop i tide, han ser rigtig dejlig ud, og flot gået i dressuren :-)

 


Mvh Naja

 

Ydmyg tjener for Donna og Bob

og lykkelig ejer af Cirkeline

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-06-2016 07:43

Flot pletmule!!!!

 

Du ser meget glad ud det er skønt at se!!

 

Tak for kigget!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ismedflæfr
Forfatter: 
Dato:  16-06-2016 23:17

Tusind tak begge to!

Jeg er møg hamrende glad for min hest og derfor vil jeg på ingen måde tage hans lyst til ridning fra ham. Det er så tydeligt at mærke på ham, når noget er galt. Og vi starter trods alt kun stævner for rutine og erfaring - og gode ture med positive oplevelser


Sara Larsen

Du ved ikke hvad du har, før du mister det...

 

Nu med knabstrubberen Knud af Dutterup.
Følg os på facebook

www.facebook.com/pages/Sara-Larsen- eventyret-med-Knud-af-Dutterup/ 337155329827008

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar: Plethest
Forfatter: 
Dato:  18-06-2016 00:35

 

Han er simpelthen så godt skruet sammen den hest. Jeg synes du har gjort et rigtig flot stykke arbejde med ham!

 

Og hvor er det dejligt med en rytter der lytter til sin hest, så det hele ikke ender med at gå i hårknude.

 

 

 

 

\\ Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ismedflædd
Forfatter: 
Dato:  27-06-2016 11:15

Tusind tak for rosen! Det varmer at høre, at andre kan se det samme som jeg


Sara Larsen

Du ved ikke hvad du har, før du mister det...

 

Nu med knabstrubberen Knud af Dutterup.
Følg os på facebook

www.facebook.com/pages/Sara-Larsen- eventyret-med-Knud-af-Dutterup/ 337155329827008

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider