Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Træning og landsstævne :)
Forfatter: 
Dato:  08-05-2016 19:02

I dag red vi landsstævne på Frederiksværk. Vi red en MB2.

 

Lara var desværre noget brunstig og gik og sjattede til alle vallakkerne inde på opvarmningen. Skøre hest. Hun var derfor noget lad for mine schnenkler så måtte bruge lidt ponyben indimellem. Men ellers var hun ganske udmærket gående. Desværre blev der enormt tungt ude i hjørnerne og på kortsiderne hvor alle øvelserne næsten startes udfra. Lidt ærgerligt for der blev hun endnu mere lad.

 

Så manglede noget energi og noget mere sving. Men hun lavede sine ting :)

 

Vi red hos den ene dommer 63% og anden dommer 62%. Vi endte samlet på 62% og mit mål var at ride 60%. SÅ jeg er ganske udmærket tilfreds med den lille lavtbenende ;) Nu har jeg mine ridekvalifikationer i orden til at blive A dommer på et tidspunkt i mit dommer liv :D Det er jo skønt.

 

Billede

Lidt brunstig, lille hyphest.

 

Vi fik taget lidt træningsbilleder i går som jeg synes i også skal se.

 

Billede

Øhm schnkeler Sandra?

 

 

Billede

Dygtig Lara :D

 

Billede

Giv efter - bliv stående

 

Billede

Giv efter - bliv stående. Godt når man lige har samlet hesten sammen at være sikker på at den rent faktisk sætter sig bagtil.

 

Billede

Endnu mere. God hest

 

 

Billede

GALOP :D

 

Billede

Flotte hest

 

Billede

Samlet trav (jeg kigger i spejlet)

 

Billede

Fri trav

 

Billede

Middeltrav (lad vær med at kigge på hænderne, de er åbenbart blevet handicappet)

 

Billede

Piaffe

 

Billede

Piffe - med tydelig aktion bagtil ;)

 

Billede

Frem og ned

 

Billede

Frem og ned

 

Billede

Frem og ned og godnat hest :D

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

10
0
Svar på denne tråd
 
 muuums
Forfatter: 
Dato:  09-05-2016 07:39

Hey Sandra,tusind tak for at dele en dejlig billed serie og du viser bare at man kan nå langt med tålmodighed, bæredygtig ridning og godt mangement Du er et super forbillede for den nye generation rytter og håber mange fler i fremtiden vil satse på ridning og uddanelse af heste som du gør det,glæden og respekten ved dressuren for hest og rytter Mange hilsen fra Lotte i sydjylland.


Stor smuk og blid Østerhovs Blue Star.

4
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-05-2016 08:47

Tak skal du have for din søde kommentar :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider