Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Endnu en undersøgelse - NGO jobs
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 11:33

Hej med jer :)

 

Vi vil lige forstyrre ganske kort med endnu en spørgeskema undersøgelse, omhandlende NGO jobs.

 

Håber selvfølgelig at I vil være behjælpelige med et svar - kom også gerne med kommentarer / spørgsmål herinde.

 

http://goo.gl/forms/VmT2PXMzYO

 

Ganske kort kommer vi fra Aarhus Erhvervsakademi, studerer Multimediedesign og Kommunikation. Dette spøgeskema er en del af vores afsluttende eksamensprojekt.

 

PS. Alle besvarelser er anonyme.

 

På forhånd tak for jeres tid :)

1
4
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 12:01

Åh, hvor bliver man træt af at HN blev nævnt dengang i P3...


- Sascha & Kjærgaards Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

1
1
Svar på denne tråd
 
 Beklager
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 12:21

Beklager, men HN er et godt sted at få mange brugbare svar. Du er selvfølgelig altid velkommen til ikke at svare :)

1
2
Svar på denne tråd
 
 Det var vist dengang
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 12:54

 

- altså inden HN begik selvmord. Så jeg vil da stille spørgsmål ved "mange" i sætningen "mange brugbare svar". Kan I se på svarene hvor mange der kommer fra HN?

 

En anden ting jeg vil stille spørgsmålstegn ved, er "brugbare" i førnævnte sætning. Her er en stærk overvægt af kvinder i to aldersklasser, en tydelig skævvridning mht fritidsinteresser og opfattelse af levende væsener, og formodentlig også et ikke-repræsentativt uddannelses- og karriere-valg. Hvordan kompenserer I for det (jeg har aldrig set en basis-undersøgelse af hvordan ænder fra HN fordeler sig på grundlæggende parametre ifht resten af befolkningen og nu er grundlaget for spinkelt), og hvordan kompenserer I for at det kun er dem der har tid&lyst der svarer?

 

Men den slags bliver nok ikke diskuteret i P3

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 13:05

Jeg tror i ville få flere svar, hvis i fx gad forklare hvad et NGO-job er?

Jeg har godt nok aldrig hørt om det før.

 

Hvis i ønsker en høj svarprocent herinde fra, så kom med et emne som folk ved hvad er, og ellers forklar emnet.

Ingen gider svare på spørgeskemaer om noget, de aldrig har hørt om før. Så kom glad med en forklaring.

 

Bare lidt konstruktiv kritik, held og lykke med eksamen.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej med jer
Forfatter: 
Dato:  27-04-2016 15:30

Meningen med undersøgelsen er lige præcis at finde ud af om 'NGO' er et emne/ord/forkortelse m.m. som folk ved hvad er. Så at beskrive hvad NGO er, vil ikke give mening :)

Jeg vil dog gerne i slutningen af denne måned, når vi har afleveret opgaven, beskrive hvad det er - ellers er der jo altid google hvis I er nysgerrige ;)

 

Til 'xy', tak for dine input - dine overvejelser har vi også været inde over og kom frem til at bl.a. HN ville være et godt sted at ligge undersøgelsen ud :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  28-04-2016 14:47

Hvis man vil undersøge om folket overhovedet ved hvad NGO er så bør der have været et spørgsmål i starten af skemaet hvorpå der står:

 

"Ved du hvad NGO jobs er"

Ja nej

 

Skriver man nej - så må man sige tak for nu og lukke skemaet ned. Du kan jo ikke svare på resten af spørgsmålene uden at vide det.

 

Jeg aner ikke hvad det er og derfor har jeg sat spørgsmåltegn i de fleste felter. Derfor får i et rigtig øv og dårligt læseligt resultat som ikke kan måles korrekt.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

3
1
Svar på denne tråd
 
 Hej Sandra
Forfatter: 
Dato:  29-04-2016 15:01

Formålet med undersøgelsen er, ud over at finde ud af om folk ved hvad NGO er, at finde ud af om der er en sammenhæng med alder, arbejdssituation og viden om NGO. Så af gode grunde stopper spørgeskemaet ikke hvis man ikke ved hvad NGO er.

 

Det eneste spørgsmål man ikke kan besvare hvis man ikke ved hvad NGO er, er det sidste - hvilket ikke er et krav at udfylde for at gennemføre spørgeskemaet :)

 

Men tak for din deltagelse i undersøgelsen :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jhgjhbnk
Forfatter: 
Dato:  30-04-2016 20:30

jeg vil gerne hjælpe, og har sendt svar afsted

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider