Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Interview til Hestemagasinet..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2016 13:42

Meget spændende.

 

I går blev mig og ejeren interviewet af bladet Hestemagasinet - af freelancer journalist Lisa. Super hyggelig og meget spændende.

 

Lara var selvfølgelig i fokus ;) Vi fik taget nogle rigtig flotte billeder som jeg glæder mig helt vildt meget til at se (skal nok dele dem med jer så snart jeg må mht. copyright)

 

Vi snakkede en masse om vores sammenhold og Lara, uddannelsen og stævner og konkurrenceridningen. Det var super hyggeligt.

 

Ejeren tog lidt billeder med mit kamera da jeg red og blev skudt af Lisa med hendes meget fancy, lækre kamera ;)

 

Derudover har jeg også lige startet en ny give-away inde på Laras Facebook side og den kan ses her: www.facebook.com/larasverden/ ?fref=ts

 

Derudover kan i følge mine blogindlæg inde på HG :)

 

Her er lidt billeder:


Første gang udendørs i år og banen var stadig en smule hård så Lara gav desværre ikke alt hvad hun havde. Men tror vi fik nogle okay billeder til bladet alligevel :)

 

Billede

Middeltrav

 

Billede

Middeltrav

 

Billede

Galop

 

Billede

Galop

 

Billede

Fri galop

 

Billede

SMIIIIIIIIIIIIIIIL

 

Billede

Fri galop - med journalisten på knæ :D

 

Så har jeg meldt til Prix st. George d. 2. april. Meget spændende. Derudover også til landsstævne i midten af april. Så må vi se hvad der ellers kommer af stævner vi skal med til. Pt. er jeg selv rimelig booket nemlig.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

De handler om dressur, træningsskalaen, forklarer øvelser og det stævnemæssige.

16
6
Svar på denne tråd
 
 elsker dig og Lara <3
Forfatter: 
Dato:  11-03-2016 11:35

Nej hvor spændende! Glæder mig da ekstra meget til den nye udgave af Hestemagasinet så! Og at du må dele billederne med os! :D

 

Jeg er en lidt tavs fan, og har ikke kommenteret så meget (udover din giveaway ), men fan det er jeg! Følger dig både på HG og FB, samt herinde. Eeelsker dine blogindlæg

 


- Sarah

 

Følg stald Foldager på facebook: www.facebook.com/staldfoldager

Eller følg mig på instagram: sarahvonfoldager

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 dddddd
Forfatter: 
Dato:  11-03-2016 13:46

Sarah: Tak skal du have Sarah. Det glæder mig at du følger os og kan lide mine blogindlæg og får noget ud af dem :)

 

Ja, det er enormt spændende. Jeg glæder mig som et lille barn til at se billederne - og selvfølgelig også - læse artiklen.

 

Der går nok nogle måneder før artiklen kommer i bladet pga. Herning næste weekend. Så hun har ikke tid til at skrive den før efter Herning. Så det bliver meget spændende.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

De handler om dressur, træningsskalaen, forklarer øvelser og det stævnemæssige.

2
0
Svar på denne tråd
 
 skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  11-03-2016 23:11

hvor er hun altså bare fin :) - glæder mig til at se artiklen :) - og billeder fra jeres starter her i foråret :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2016 13:04

Ih, jeg glæder mig til at se resultatet :-D

 

Ps, flotte bandageunderlag og bandager


- Sascha & Kjærgaards Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-03-2016 19:46

Så spændende! Overvejer at smutte ned og købe bladet så jeg kan læse :)

 

Det er så trist at du stopper med Lara, men alligevel bliver det spændende at se hvad du får af nye udfordringer.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Ffffgggg
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 14:39

Tak for jeres kommentarer. Det bliver så spændende. Jeg glæder mig rigtig meget :) Er så stolt af, st vi skal i bladet, at nogle synes de vil lave en artikel om os :)

 

Skal nok skrive så snart bladet med os i kommer ud. Ja bliver spændende se hvad jeg ender med at ride på efterfølgende. Det bedste kunne jo være låne en hest på samme ordning jeg har med nuværende ejer til Lara. Jeg Søger i hvert fald noget potentiale og kvalitet. Gerne lidt større hest denne gang med lidt mere gang potentiale også :)

 

Vil dog helst fortsatte på Lara, men sådan er det jo bare :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

De handler om dressur, træningsskalaen, forklarer øvelser og det stævnemæssige.

2
0
Svar på denne tråd
 
 5 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 16:41

Ja du må endelig sige til når det udkommer :)

 

Min yndlingsting i dag er de 5 stk jantelovsdanskere, der har ondt i hovedet over at du bliver interviewet og kommer i et blad, men ikke tør kommentere deres tanker

 

Ja du kan sagtens ride en hest der er lidt højere end Lara, det vigtigste er jo at finde en hest du kan godt med :)

Selvom det bliver ærgerligt ikke at se flere cob billeder, det ER sådan en skøn race og vi mangler dem herhjemme synes jeg.

Jeg håber i mit stille sind du tilfældigvis får fat i en anden sjov race, så vi kan se nogle af de svære dressurøvelser på andet end DV'er (som jeg elsker, misforstå mig ikke, synes bare det er fedt at se andre racer redet på så højt niveau også!)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

8
1
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 18:56

Det har også været super sjovt at ride noget andet end DV'er :)

 

Men når man nu gerne vil prøve at være med i placeringerne når vi når C og B plan samt over LA så må man have noget potentiale :D

 

Ja, folk er lidt mystiske :D


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Udligning
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 20:06

 

Sandra/ Jeg rider ikke på dit niveau men jeg syntes det er fedt at følge jer på sidelinien. (så har du fået 2. )

 

Jeg forstår ikke de 5 dislike. Hvad får man dem for?

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

2 Welsh heste sælges.

Den ene er 2 år og den anden er 6 år.

2
0
Svar på denne tråd
 
 De der dislikes...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 20:34

... fatter jeg heller ikke

 

Jeg kan også finde ud af at blive interviewet

 

catago.dk/da/blog/skal-dit-næste- stævne-være-et-trec-stævne

5
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  15-03-2016 23:00

Ej hvor fedt Camilla :)

 

Næ måske dem der har trykket ned af finger er lidt misundelig inderst inde :D

 

Tak Anette, dejligt i følger os :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

2
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider