Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vis jeres welsh B
Forfatter: 
Dato:  01-02-2016 15:27

Vi har besluttet os for en welsh B , og vil så gerne se dem under rytter og for vogn.

 


En god dag kommer aldrig skidt tilbage :O)



1
0
Svar på denne tråd
 
 Welsh sec B
Forfatter: 
Dato:  02-02-2016 20:51

Her min Welsh sec. B dressurpony. Jeg fik ham i konfirmationsgave da han var 4 år, og han er nu 15 (han har været ude og "vende" hos nogle andre ejere i mellemtiden. Jeg har haft ham i sammenlagt 5 år). Max 2'er pony. Han har tidligere gået PRI på C-plan. Er stadig fint gående men har fået lidt skavanker med alderen, så niveauet er skruet gevaldigt ned En superdejlig, pålidelig, ridelig pony med gode gangarter, som jeg altid har været utroligt glad for (hvorfor han også er endt hos mig igen).

Inden jeg fik Eros, som han hedder, havde jeg også part på en Welsh sec. B, som var en lige så dejlig pony! Hun er i 20'erne nu og holder sig godt!

En fantastisk race som jeg er sikker på ikke vil skuffe jer :)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


6
0
Svar på denne tråd
 
 Godt valg.
Forfatter: 
Dato:  07-02-2016 15:04

Kanon valg. De er fantastiske!!

Aldrig været så glad for en pony som da jeg købte denne friske dame. Med lækker gang.og et sind man kun kan elske .

Her billeder

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Hov.....
Forfatter: 
Dato:  07-02-2016 15:07

hun er iøvrigt 19. Og holder sig utrolig godt.

Hun er dog ikke oplagt børns pony, da hun er alt for tændt. Men perfekt til skridt'ture. Der er hun en stjerne! :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 W B pony
Forfatter: 
Dato:  15-02-2016 12:16

Vores datter købte sig en Welsh B, vallak på 134cm fra 1999.

Da hun var 8 år.

De har fulgtes af i nu 8 år.

Han har været brugt til Ponygames, og deltaget ved DM 3 år i træk, LB langdistance, LC dressur, MB spring, terræn, ridelejer, ec ec.

Datteren galopere gerne på stubmarker kun med en snor om halsen

Selv den dag i dag hvor rytteren er 16 år, og der har været anden konkurance pony ind over, og solgt igen for at give plads til en hest, står han stadig der hejmme. ham vil hun aldrig skille sig af med, og han bliver da stadig brugt til ture og hygge og leg på folden. Men i år har de meldt fra til Pony games på konkuranceplan, da tiden til ny hest og gymniaset ikke rækker til pony games i 2016

 

De startede med bom på jord i 2009

Billede

til at at starte MB i 2013

Billede

Dresur på Wilhelsborg i 2015, da de var til DM i pony games

Billede

Rosetter har han hentet mange af sammen med vores datter.

Billede

 

Men han er en selvstændig herre, lader sig ikke lokke af fremmede menesker bare fordi de står med godbider, så vender han bare rundt og går. kommer der en fremmede rytter på ham, og forlanger noget, så kommer han pludselig til at tabe rytteren. men bliver pænt stående ved siden af, og venter til de rejser sig igen.

Han har en meget stærk personlighed, alle falder for ham, men han elsker ikke alle.

Datteren og ponyen har et specielt bånd, hvor vi andre ikke lukkes ind...

Billede

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider