Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Min nye hoppe til 4-års klasse
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 15:07

Igår var min nyindkøbte hoppe i byen for første gang i hele hendes liv, og hun var bare eksemplarisk. Selvfølgelig var hun lidt spændt og en smule på dupperne, men ingen problemer overhovedet og slappede fint af da hun lige havde set stedet an. Hun fik fjernet det ene øje som føl, så vi var selvfølgelig lidt spændte på om det ville hæmme hende på et nyt sted, men hun var fantastisk og lod sig ikke mærke med noget.

 

Hun startede i 4-års championatets kvalifikationsklasse i midtsjællands rideklub, og var virkelig tæt på en plads i mellemrunden med resultatet 7,96 - der skal opnås 8,00 for at være kvalificeret. Måske starter vi hende igen, men formålet var egentlig lige så meget at teste hvad hun sagde til at komme i byen, for hun skal sadelkåres i DV om 3 uger.

 

Hun er efter Rosentanz og min egen elitehoppe Heslegård's Laxmi (Heslegård's Louis/Faighter), og opdrættet af Mette Rafn.

 

Her er hun så, redet af beridereelev Emma Skjold Munkesøe.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Spændende føl ventes i 2015; Franziskus/Heslegård's Louis, For Romance/De Noir og Everdale/Stedinger

www.stutterikrone.dk

13
1
Svar på denne tråd
 
 Sikke en dejlig hest!
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 21:05

Hun ser rigtig dejlig ud.

Dejligt at hun tog det pænt at komme i byen, især taget i betragtning at han mangler et øje.

Hvad er planerne, skaæ hun gå i sporten eller være avlshoppe? :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 4 års cham.
Forfatter: 
Dato:  31-05-2015 07:44

det er godt nok en dejlig hoppe du har dig der :D

så hende gå 4 års.

dommerne var mega hårde denne gang i forhold til de andre 4 års der er blevet holdt i år.

der var et par heste, som alle på sidelinien ikke forstod ikke gik videre.

sådan en lækker hoppe, skal du da give en chance mere :D virkelig smuk og velgående :D

 


Lifewave er fantastik :D

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.....
Forfatter: 
Dato:  31-05-2015 09:51

Tillykke hvor er hun en lækker sag - dejligt at se Laxmi's afkom gøre det godt igen igen igen :-)

 

Og jeg ved godt hun skal være avlshoppe - mennn når I nu var så tæt på 8.0, så ville det da være en skam ikke at forsøge igen :-)

 

kh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-05-2015 19:35

Nu må vi se, hun skal ikke stresses og skal også have lov til at holde sommerferie :-). Selvom vi skulle få hende kvalificeret, ville det jo kræve en hel del ridning at skulle klargøres til mellemrunden, og det er jeg ikke sikker på jeg synes er helt fair. Hun skal jo både være drægtig (forhåbentlig), sadelkåres og vokse færdig i år, så målet er egentlig bare en god kåring og så hjem og slappe af og glæde sig til at blive mor :-).

 

Hun blev insemineret med Fürsten Look om eftermiddagen inden stævnestart, ikke helt optimalt tidspunkt måske, men det var nu ægget var klar. Så må vi se om hun bliver drægtig i denne brunst, eller om hun lige skal have en tur mere.

 

Hun skal sadelkåres i Ringsted om 3 uger.

 

jlouise; Vi synes også dommerne var lidt skrappe, men omvendt skal de jo sortere i de unge og kun tage de allerbedste. Jeg var super tilfreds, især når det var allerførste gang i hele hendes liv at hun var i byen, det er næsten det vigtigste :-)


Spændende føl ventes i 2015; Franziskus/Heslegård's Louis, For Romance/De Noir og Everdale/Stedinger

www.stutterikrone.dk

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider