Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Der sker da lidt......
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 11:14

Pyha, det er længe siden, jeg har vist noget herinde. Ikke fordi jeg ikke får redet, tværtimod, men nok mere fordi jeg ikke får taget nogle gode billeder.

 

Jeg har tre heste. Gamle Mons, som jeg ikke selv rider, men som min søster og veninde rider. De starter begge stævner og og min søster starter jagter på ham.

Billede

 

Han bliver også brugt som "børnepony". Min søn på 8 år rider selv i skridt og trav, og mine piger på snart 5 år skridter selv.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg har også Chanell, som jeg ejer sammen med vin veninde. Hun er nok mest udpræget springhest, og jeg har haft hende med på nogle jagter sidste sommer.

Billede

 

Lige nu er hun i fol, og skal fole om 1,5 måneder, det er dog ikke lige til at se det på hende Vi glæder os helt vildt til at se, hvad der gemmer sig i maven på hende.

Billede

 

Sidst, men ikke mindst, har jeg Sunny, og det er hende, jeg rider mest på.

Vi er kommet igang med at tage i byen. Vi er vist ikke særligt gode, men skidt vi kommer ud og det går bedre hver gang. Er det ikke noget med at øvelse gør mester

 

Vi har været til dressurstævne, hvor vi startede lc1 og lc2. Begge klasser til lige under 60%, så ikke særligt godt, men ok til mig.

Jeg har ikke nogle gode billeder fra stævnet, men I kan da få et fra dagligdagen.

Billede

 

Vi har også startet lidt spring. Første gang startede vi 30 og 40 cm, og det gik fint. Det var bare meningen, at hun skulle ud og se en springbane, og jeg troede, hun ville være vildt bange for alt, men hun gik så fint rundt.

Billede

 

Billede

 

Det endte da også med, at vi fik et par rosetter med hjem og en masse mod på at starte lidt højere klasser.

Billede

 

I sidste weekend startede vi så 70 og 80 cm. Her trykkede hun sig lidt for blomsterkasserne og for publikum, men vi kom da rundt også overvejende i galop. Jeg var SUPER stolt af min lille hest og mig selv, så jeg havde helt lyst til at tage 90 cm klassen med også

Billede

Video

 

Billede

 

På fredag skal vi starte jagt på Harrild Hede, og jeg glæder mig helt vildt

 

Altså, som I kan se så sker der lidt for mig og mine heste. Jeg nyder dem i fulde drag, og selvom jeg ikke er så dygtig og min hest ikke kan så meget, så hygger vi os rigtig meget, og med tid og undervisning, så skal vi også nok blive bedre.

 

Sommeren kommer til at byde på masser af skovture, i vores lille sommergræsparadis, og mon ikke der bliver plads til et stævne eller to også.

Billede

 

Billede

Billede

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Tak fordi du så med


Hilsen Maria

 

 

Livet er for kort til bekymringer

 

-Men hvor er det svært at lade være

 

Nu med Palominohoppe

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 3 skønne heste.....
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 11:23

Det er da billeder af 3 skønne heste, næsten 4 når man tænker på det kommende føllebølle :-) Og så en masse glade ekvipager.

 

Super skønt med masser af afvekslende ridning og hygge :-)

 

Og det kan godt være, at du synes "at I ikke kan så meget lige nu" - men for det første, så kan I hoppe højere og hurtigere end jeg turde.

Og for det andet, så er det vigtigste, at både hest(e) og rytter er glade og tilfredse ved at arbejde sammen - og på det punkt der ligner I verdensmestre :-)

 

mvh Charlotte

2
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 11:29

Tusind tak for de søde ord Charlotte.

 

Vi er ikke altid mestre i at samarbejde, men vi forsøger, så godt vi kan.

Det er mest dressuren vi ikke er så gode til at samarbejde i, da jeg kommer til at spænde og derved ride imod hende i stedet for med hende, hvilket jo også afspejler sig i procenterne fra dressurstævnet, men det bliver heldigvis bedre og bedre, og vi får hjælp af en sød og forstående underviser.

Jeg har ikke noget imod, at tingene går langsomt, bare det går fremad


Hilsen Maria

 

 

Livet er for kort til bekymringer

 

-Men hvor er det svært at lade være

 

Nu med Palominohoppe

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke billeder
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 14:47

Jeg synes det er nogle dejlige billeder du viser. Og man må sige i har nogle skønne omgivelser

Og hende Chanell smider du bare hjem til mig når du alligevel har for travlt med alle de andre


 

Venlig hilsen Nanna

 

Hedens Ruder Knægt

Monza´s Touché

...og nu også æslet Oscar

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahaa
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 15:21

Ja Nanna, men jeg er ikke sikker på at Anna (medejer) Vil af med hende, da det er hende der bruger Chanell mest.

 

Jeg bruger hende ikke så meget selv, da hun er en ret følsom hest at ride, og ikke særligt tilgivende overfor mine fejl.


Hilsen Maria

 

 

Livet er for kort til bekymringer

 

-Men hvor er det svært at lade være

 

Nu med Palominohoppe

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider