Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Video af sort Zack-perle
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 11:55

Ja, eller det synes jeg i hvert fald han er

 

Han er en unghingst, der bliver 3 i år efter BH Zack/Gribaldi og som jeg gik i gang med at tilride her til marts. Fik så taget lidt video af ham her for et par uger siden, som jeg lige synes, jeg må dele med jer, da jeg synes han gør det rigtig fint

Han er på videoen blevet redet 19 gange i alt og så længe, at vi tager tingene et skridt af gangen, tager han rigtig godt i mod det hele. Der mangler self. stadig rigtig mange muskler, men både hovedet og kroppen skal jo lige følges ad.

 

www.youtube.com/watch?v=44J1G9bvh2c

 

Kom meget gerne med en kommentar, både positiv og konstruktiv

 

Det er ham her, der er tale om

Billede

 


Young Horse Performance

 

Tilridning og træning af ungheste samt problem heste.

Sissel Ulbæk

Ulbækvej 22, 8721 Daugård

+45 31 6 20 63

sissel.ulbaek@gmail.com

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 lækker
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 12:17

Uha han er lækker Ham sætter du bare af hjemme hos mig bliv endelig ved med at lægge billeder og video ind for hold nu op en smuksak,dem er der langt imellem.Mange gange held og lykke med ham.


R.I.P Valentino.Min smukke glas hest.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk hest
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 12:24

Smuk, smuk hest :)

Og fantastisk Cool :)

Men ville lægge ham noget dybere og frem i ridningen og ride lidt mere fremad og meget ligeud...Og eftersom han ikke er ældre og gør det så godt, ville jeg vente med at ride ham mere lige nu.

Men det er blot MIN mening omkring brug af så unge heste!

Held og lykke med ham fremover :)

2
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig hest
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 14:41

Hvor ser han dejlig ud - fin galop han har :)


- Jannie Baggesgaard Jensen -

 

Baggesgaards Amazing

Baggesgaards Vinzelia

Baggesgaards Floriziana

Sandie Ravnskov

 

Sponsor: valsoe-horses.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 tak .....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 16:11

mange tak skal I ha´alle tre, det varmer altid

 

Walle: Jeg er skam også helt enig med dig og det er lige præcis det vi arbejder på for tiden, at få lagt ham længere ned men igen, det kræver desværre lidt flere muskler end han har pt. for at kunne gøre det korrekt.

Han synes, pga. hans bygning, at det er nemmere at gå højere med nakken og har prioteret, at give ham nogle gode første gange, hvor han får lov til at gøre hvad der er nemmest, hvor jeg så lige så stille "leger" det han synes, der er svært eller kræver flere muskler, ind i ham hen ad vejen tak for feed- back


Young Horse Performance

 

Tilridning og træning af ungheste samt problem heste.

Sissel Ulbæk

Ulbækvej 22, 8721 Daugård

+45 31 6 20 63

sissel.ulbaek@gmail.com

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Flot...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 18:18

Det var godt nok en dejlig hest - ham tager jeg gerne imod, hvis du bliver træt af ham :-)

 

Og flot arbejde, hvor er I nået langt allerede.

 

 

Mvh.

Rebeccca.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 19:42

Sikke en pragtfuld og cool hest Han skal nok blive en super ridehest, ingen tvivl om det!

Som en anden nævner, tror jeg også, at han ville have fantastisk godt af at blive sat på sommergræs og "tænkepause" om et par uger, og saml så op på ridningen igen, når efteråret nærmer sig Gavnligt for både krop og hoved.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bombom
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 11:38

meget dejlig hest. :-)


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak....
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 12:51

Tak Rebecca, Antonia og Benzon er også meget glad for ham

 

Antonia: Det får han allerede jævnligt for tiden. Ikke nødvendigvis en lange pauser, da han er en lærenem hest og rigtig gerne vil lave noget, men en uge af gangen her og der, så kroppen og hovedet ikke går død, som du siger. Regner også med, at til sommer bliver der et godt stykke tid, hvor han bare kan få lov til at være hest, men lige nu er han sådan, at hvis har har mere end et par dage, hvor han ikke laver noget specielt andet end at være på fold, så er han som lim når man kommer ud til ham for bare at lave et eller andet. Det betyder så ikke, at vi, når vi laver noget, arbejder hårdt hele tiden. Det kan være lidt arbejde fra jorden (gør jeg også en hel del i) eller en tur til stranden, hvor vi rider ud i vandet... Af en eller anden grund er han helt vild med havet men han har umiddelbart godt af at blive stimuleret lidt hele tiden. både mentalt of fysisk


Young Horse Performance

 

Tilridning og træning af ungheste samt problem heste.

Sissel Ulbæk

Ulbækvej 22, 8721 Daugård

+45 31 6 20 63

sissel.ulbaek@gmail.com

 

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider