Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ny hest, ny glæde <3
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 21:34

Teksten røg af en eller anden grund ned i bunden og jeg kan desværre ikke få den op igen , så ja håber i vil læse med after all

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Hej derude :)

 

jeg ved ikke hvor mange der husker mig herinde, men efter 2 års heste-ejer-pause er jeg endelig blev hesteslave igen, og NEEJ hvor jeg elsker det

 

med diverse kropslige skavanker, livet som studerende og mor til en skøn 2,5 årige dreng, skulle jeg jo bruge en der ikke skulle rides mega meget hverdag, men sagtens kan nyde fridage, hvor vi bare strigler lidt, og det må man sige jeg har fået.

 

Carrona er alt hvad jeg har drømt om, hun er spændene at ride, dejlig rolig med den rette gnist og en vidunderlig personlighed, jeg kan godt mærke jeg skal arbejde lidt for hendes venskab man er jo en dame

ridebilleder må i vente med til næste uge -ish, Carrona skal lige i form efter en pause og det samme skal rytteren vist

indtil da må i nøjes med ridebilleder af min søn og hans part pony Alex, der er på heftig slankekur

 


Nu Med Egen Hest

12
0
Svar på denne tråd
 
 rar hest
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 07:27

Det ser ud til at være en rigtig rar hest du har fået fat i der. Jeg håber den vil give dig mange glæder. :) Jeg husker fra nogle af dine tidligere tråde, at du har været igennem en rigtig hård tid på det sidste. Jeg håber, at dig og hende kan få en masse gode ture og minder sammen :)


 


 


- AEA

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trallalals
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 09:34

Billede

 

Ae

 

ja livet er ikke ligefrem gået min vej det seneste år, men min søde hest bringer mig så meget glæde så nu er der lidt lys igen


Nu Med Egen Hest

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider