Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Hvordan starter man?
Forfatter: 
Dato:  03-02-2016 18:43

Jeg er totalt uviden ifht. westernridning, men vil gerne konvertere til det. Jeg har en hoppe, som normalt har gået dressur og spring, hvilket betyder, at jeg også vil være nødt til at omskole min hest.

Hun kender i forvejen til princippet omkring neckreining, og reagerer fint på det.

 

Men hvordan kommer jeg igang?


Mvh Amanda

- Få hoppe, sagde de. Det bliver sjovt, sagde de..

0
0
Svar på denne tråd
 
 western
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 00:48

En god ide er at melde sig ind i forskellige facebook grupper. Der sker noget mere end her på Hestenettet. Så kan du tage ud og kigge forskellige stævner og tag en snak med folk der. Tag ud og besøg nogle forskellige trænere og se hvem du harmonerer med og som du synes, kunne være noget for dig. Når du har fundet en træner burde vedkommende også kunne guide dig til at finde en sadel og noget udstyr. Lad være med selv at begynde at lede efter sadel, for du vil ikke være i stand til at bedømme om den ligger rigtigt.

 

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men hvis du er i nærheden af Skive så skal jeg gerne tegne og fortælle og vise dig nogle ting.

 

Velkommen til western verden :-)


Lil Chief No White

Far: Satchmo Design

Mor: Great Shawnee Pine

Født d. 21 maj, 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  10-02-2016 12:04

Mange tak for svar. Kan du anbefale nogle gode grupper? Jeg er fra Farum :)


Mvh Amanda

- Få hoppe, sagde de. Det bliver sjovt, sagde de..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook grupper
Forfatter: 
Dato:  17-02-2016 12:16

De danske western ryttere

Western - udstyr og heste sælges

Brugt western udstyr

Western shows/clinics i Danmark

Tuse Creek Ranch

Little Creek Ranch

Deerdear horses

Der skal nok dukke flere muligheder op, når du først får åbnet nogle af dem her :-)


Lil Chief No White

Far: Satchmo Design

Mor: Great Shawnee Pine

Født d. 21 maj, 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Western
Forfatter: 
Dato:  18-05-2016 10:40

Hej med dig.

Kan se at du søger viden omkring western ridning, og kommer fra Farum af.

Den nærmeste klub i Nordsjælland er OHWR i Kvisgård, find mere info enten på hjemmesiden eller på Facebook. Så er der helt sikkert en eller flere der kan hjælpe dig :-)

 

Mvh Ulrik

0
0
Svar på denne tråd
 
 rettelse
Forfatter: 
Dato:  18-05-2016 10:54

Der skulle stå Kvistgård

Tjek endelig vores sted ud, på et af de link herunder

0
0
Svar på denne tråd
 
 clinics??
Forfatter: 
Dato:  05-11-2018 13:57

jeg ville foreslå dig at deltage på diverse clinics som at der foregår rundt omkring i hele landet.. nu ved jeg ikke lige hvor du bor men der hvor jeg står får vi en træner nede fra tyskland af op til os og så får vi undervisning.. snak med forskellige steder der er flere "western rideskole" og steder der både underviser hos dem men også udekørende..

 

evt flyt din hest til en westernstald (de findes).. meld dig ind i diverse grupper på facebook og spørg der inde.. der er super søde til at svare :)

 

og ellers kan du skrive til mig så kan jeg måske hjælpe :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider