Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Tillykke til Janni
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 14:20

Tillykke til Janni med hendes nye heste.


Det var naturligvis med blødende hjerte jeg måtte sende mine hyppere videre, da der ikke længere var finanser til at bære dem


Men de er ankommet vel i deres nye hjem, går side om side med med Janni og hendes lillesøsters hest og spiser græs nu ganske veltilfredse


Jeg er sikker på jeg tog det rigtige valg - og da det for mig IKKE omhandler penge, men hestenes velfærd og trivsel, så er jeg så absolut glad for at have givet hende denne gave - og har det godt med at de nu er kommet afsted jeg savner dem på sin vis, men kan jo heldigvis besøge dem stadig og følge dem, og derfor er det osse en del nemmere at forliges med heldigvis Hestenes velfærd er langt mere værd end de penge de ville have indbragt


Dejligt at være sikker på de nok skal få deres mad som de skal, blive passet ordentlig i hht. sygdom, dyrlæge, foder mv.


Så mange gange tillykke til Janni med hendes nye heste - 1 blev til 3 Sådan kan det jo gå.



Nikon-pics4U


Termin d 15 dec 09 med en dreng


0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 20:33

Tillykke Janni, med dine nye heste :)

Hatten af for dig fordi du trådte til!


Og tillykke Tina - nu får du forhåbentlig ro i dit hjerte.


Flot at du er i stand til at tænke på hestenes ve og vel fremfor ussel mammon!


Og sidst, men ikke mindst Tillykke til hestene, med det nye hjem


You can't believe it,

You can't conceive it-
And you can't touch me,

'Cause I'm untouchable !


And I know you hate it,

And you can't take it-
You'll never break me,

'Cause I'm unbreakable!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Spirit
Forfatter: 
Dato:  08-12-2009 07:20

for mig handler det aldrig og kommer aldrig til at omhandle penge når det gælder vores dyr. Det har jeg dem for kært til... Og deres enormt specielle personligheder fortjener alt det bedste og intet mindre



Nikon-pics4U


Termin d 15 dec 09 med en dreng


0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker :)
Forfatter: 
Dato:  08-12-2009 16:06

Jamen tak skal i ha.. Det var jo ikk fordi jeg ikk ville give noget for dem, men jeg er ved at renovere alt herude jo.. Ja havde da heller ikk regnet med at jeg sku ha flere heste li nu.. Men det fik jeg... :) Ja man hjælper vel sine venner så godt som man kan jo :).. Så Tina jeg håber du er glad for den hjælp... :)De sku et par søde heste er de...

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej Janni
Forfatter: 
Dato:  08-12-2009 16:34

det ved jeg skam godt det ikke var - du sagde jo " ej, jeg kan da ikke bar tag dem uden at give noget for dem ". Men du ved jo godt det der betyder mest for mig er hvordan de får det. Laaaangt mere end nogen penge kunne indbringe uanset beløb! Så jo det kunne du for det ville jeg jo ha Og så kan mine pus blive sammen osse Igen sys jeg heller ikke jeg ville ha bedt om penge uanset om du var ved at renoverer el ej, for det er stadig osse en merudgift pr mdr for dig jo - og på sin vis kan man kalde det en tjeneste- el igen som sagt bare en fin gave Og min mand- han er sikkert osse glad for det- for det første skal han ikke se på mit tuderi og bruge energi på at jeg er ked af det- og for det andet så holder han sgu nok lidt mere af dem end han vil erkende når alt kommer til alt For jeg tror alligevel selvom han ikke er hestefyr at han nyder at nusse med dem mv - det sidste stykke tid har det dog være ten sur pligt for ham fordi jeg ikke selv har kunnet Men tror trods alt han har nydt nussetiden med dem alligevel (Sådan har det da set ud!)


Som sagt savner jeg dem da på sin vis- det er ikke nemt at skulle prøve på og vænne sig til go sige, "nej jeg ahr ikke længere hest" Men det er afstressende ikke at tænke på dem 24/7 længere så tæt på termin mv.


De skal jo nok blive besøgt de små basser- mor vil sikkert osse gerne stadig ud og sige hej til dem og tag gulerødder og æbler med som hun plejer



Nikon-pics4U


Termin d 15 dec 09 med en dreng


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-12-2009 19:28

:)... Jamen som sagt mange gange før.. i kommer bare ud og ser til dem.. :) Ja selvf ku han li det hihi...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var sgu da
Forfatter: 
Dato:  09-12-2009 08:26

godt det ikke først var næste weekend hestene kom afsted*LOL* For baby vil til og ud nu Iflg jordmor og veer i hvert fald...



Nikon-pics4U


Termin d 15 dec 09 med en dreng


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider