|
|
| hvor mange mon der er derinde |
|
|
fnis hvem sagde Holly var fed.. kors der er lang tid til sct. hans.. hvor mange tror i der er der inde..  Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske nogle stykker.... |
|
|
Der må mindst være nogle stykker.... skal vi skyde på en 4-5 stykker...  Der er en hoppe i min stald som næsten lige har folet, hun var dælme også stor, kunne kun lige komme igennem boksdøren, det er fantastisk at se.... Kunne godt tænke mig at se en foling, har hørt mange sige at det er helt fantastisk....
De bedste hilsner Tina  Sommerhus sælges --> I tilstandsrapport står flg.: Husets tilstand er over middel NU med show jakke, syet af Gitte Ahlfeldt - NU med billede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pyh ha... |
|
|
ja godt man er en gammel krage, så man ikke skulle få de lyster.. det må sørmer være varmt at være gravid.. antal ?! en monster halter krabat med samme farve og mønster som sin lækre far
go røv og lækkert hår hippies motto jabbadabba doo ..
nu med rigtig mange hunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da helt op |
|
|
Ja hun er godt nok stor!! Tina: Det ER helt fantatisk at se en foling. Jeg overværede selv da Lille Fis kom til verdenen. Det var nu en helt særlig oplevelse. Jeg havde halvpart på moren (hende købte jeg et halvt år efter lille Fis var født) men om dagen d. 2/6-04 sagde jeg til Tøffe (Chatanika) at nu måtte det godt snart være. Om aftenen havde hun ganske små vokspropper, og jeg besluttede mig for at overnatte i stalden. Jeg var derude kl. 23, kl. ca 00:30 lagde jeg mig til at sove, og da begyndte Tøffe at vandre rundt i sin boks, så jeg kiggede til hende, så stoppede hun, kiggede på mig, og så gik vandet. Ca 10 min efter kom forbenene til syne. 20 min efter var Lille Fis der. Det var så utroligt at være med til. *SUK* jeg husker det som var det igår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja sussie |
|
|
hun bevæger sig heller ikke ret meget, vi slå bestemt ingen verdensrekorder for tiden .. Ja jeg har jo bestilt en hoppe der ligner Smartie.. jeg er ved at revne af nysgerrighed om hvordan den ser ud.. Tina/Mie ja hun er giga stor I skulle se hende forfra det er pænt grineren.. René glæder sig så meget, han har jo selv valgt hingsten, men han skal til tyrkiet i næste uge, så jeg har sagt til ham det bliver der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Dollas ♥Dollas♥ |
| Dato:  |
18-05-2008 11:38 |
|
Ha ha... Ja og så ringer du bare til ham og siger... NU FOLER DEN..... Payback time  Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt Stop op - Lev livet Du ved ikke hvor længe du har det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guud ja Maja |
|
|
det havde jeg sgu helt glemt at han gjorde.. ja det må da være hævnen.. .. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha.... |
Dollas ♥Dollas♥ |
18-05-2008 16:54 |
|
Jeg kan lige så tydgeligt huske det som var det igår - du skulle have set dig selv i hovedet Det var altså virkelig et syn man næsten ville betale for at se igen  Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt Stop op - Lev livet Du ved ikke hvor længe du har det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen maja |
|
|
det skete jo så ikke mens han var afsted.. men prøv lige at se en badebold.. er du gal hun er kæmpe og det ser hyleskægt ud når hun har rullet og så skal op,, der kan man sgu snakke om tung i r... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Badebold |
|
|
.... Tror du ikke at "øltønde" passer bedre Hun ligner jo en som er ved at revne he he. Hvor er det spændende, håber at i får, som i har bestilt. Hilsen Lone
JL COWHORSES Avl Kvæg Reining Cutting. www.sitecenter.dk/ranchhorse PEP`N PERFECT AQHA stallion Tilmeldt NRHA Futurity American Quarter Horse ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja lone hun er |
|
|
bare kæmpe, hvis jeg ikke kunne se dreamer og følle hjemme på folden, så ville jeg tro hun havde ædt dem jeg har faktisk kun se drægtige heste der var så store på billeder aldrig i virkeligheden og jeg siger dig der bliver holdt fest derind, det er lige så hele Holly hun gynger.. Men jeg tror der går lidt tid endnu inden hun foler. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følle fester |
|
|
Jamen hvis der nu er 2 så har de jo også hinanden at feste med. Hvornår forventes hun t fole ? Hilsen Lone
JL COWHORSES Avl Kvæg Reining Cutting. www.sitecenter.dk/ranchhorse PEP`N PERFECT AQHA stallion Tilmeldt NRHA Futurity American Quarter Horse ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tina |
Dollas ♥Dollas♥ |
23-05-2008 09:47 |
|
Hold da helt K... en mave hun render rundt med... der kan man da snakke om at være højgravid Ja tænk hvis der kommer to  Maja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lone du tror |
|
|
det er løgn men det skal faktisk først være til sct. hans altså den 24 juni ja tænk hvis der er 2 nja så tror jeg nu hun ville have været endnu større, men hun har faktsik været stor siden jul.. de andre grinede af os da vi skulle på tur og René var afsted med hende sidste gang den 12 januar og der spurgte Sanne Klint om hvornår og da René så fortalte hvornår, så sagde hun at hvis det skulle have været i marts så havde hun også troet på den. Men da Tony vendtede sig i 06 lavede vi stalddøren bredere og hvis vi ikke havde gjort det, så kunne Holly ikke komme ind om natten.. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| orv, så længe |
|
|
...til endnu ?? Det havde jeg ikke gættet. Hold da op. Er hun scannet ? Det er jo heldigvis før set at der er kommet sunde og trivelige tvillinge føl....  Det er selvfølgelig muligt at Holly bare venter et føl og bare bliver stooor. Tony var også bred, med Dixie kom det først meget sent i forløbet, men det var jo også første baby, og hun blev jo også lidt mere "fin / klein", som første afkom ofte bliver. Med Tari var hun mega ... Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis der nu.. |
|
|
Hvis der nu kommer to må jeg gerne få den du allerede har ikke? Man kan jo ikke have 3 føl 
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|