Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Hej ridepiger og damer
Forfatter: 
Dato:  02-10-2022 21:08

Hvis du gerne vil møde en mand der er både sjov, ærlig, betænktsom og omsorgsfuld, ja, så prøv at komme med med på en date med mig. Du vil muligvis synes at jeg ser yngre ud end min faktiske alder,45år:-) Jeg ved at det lyder som en floskel, men mange siger det til mig...

Jeg er single og har ingen børn, så jeg er ikke bundet af nogen/noget. Mit job har noget med teknik at gøre og jeg har fritidsinteresser der både har med historie,teknik, musik(guitarspil)og natur at gøre.

Er en kreativ sjæl der altid har gang i noget. Laver gerne mad og bager brød.

Det er nogle år siden jeg gik til ridning, men du kan nu sagtens lokke mig med ud på en ridetur, hvis du lover at vente lidt på mig, for du er sikker den hurtigste:-)

Det er helt ok hvis du evt. har egen hest med den tid det kræver, for jeg har også fritidssysler der kan tage noget af min tid. Men ikke nødvendigvis hver dag.

 

Jeg bor i Nordsjælland 15km nord for København, måler 176/75, spiser varieret, er glad for vand og sæbe og plejer i det hele taget mig selv.

 

Derudover har jeg en god økonomi.

 

Jeg håber på at høre fra dig.

 

Med venlig hilsen

Peter

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider