Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Sød veninde søges... måske til mere...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2016 22:30

Hej derude,

 

Jeg er en 38årig fyr, der efterhånden har haft med heste at gøre i 3-årtier, og er nu "pensioneret" rytter, selvom jeg dog stadig nyder en ridetur engang i mellem.

 

Alligevel har jeg stadig interesse og kontakt til ridesporten og vil altid have dette. Nu er turen så blot kommet til at jeg gerne vil videre i livet.

Jeg vil rigtig gerne dele denne interesse og passion med en kommende kæreste, hvis altså der findes en sød, charmerende og moden pige herinde.

 

Jeg har ikke børn, men vil rigtig gerne have mig en familie med tiden, så jeg håber at den rette er stadig i den fødedygtige alder. Så helst gerne fra 20erne til starten i 30erne.

 

Jeg søger denne søde pige, som jeg kan give min fulde støtte og glæde til og til at hun kan forhåbentligt nå hendes ridemæssige mål og drømme. Det vil i hvert fald være min største glæde at kunne give og deles om. (Så du må gerne have interesse for stævner).

 

Jeg har tidligere haft interesse for både spring og dressur, men er nok mest til dressuren og avl. Jeg har nydt glæden i at avle, og fik en rigtig lækker og dejlig hingst, som jeg havde i 8 år.

 

Foruden en helt fantastisk dejlig springhest. Jeg vil foretrække at du kommer fra Midt/Østjylland, skulle du komme fra Syd eller Nordjylland, gør det heller ikke noget.

 

Nu vil jeg afbente at se om der kommer respons på dette indlæg. Og håber at høre fra nogle af Jer herinde.

 

(Foto kan mailes, da jeg ikke pt. har foto på denne computer og vil ellers tilkomme senere).

3
0
Svar på denne tråd
 
 Fotos af mig
Forfatter: 
Dato:  28-02-2016 15:57

Her er lidt fotos af mig, og håber at der friske tøser der tør skrive...

Billede

 

Billede

 

Billede

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Flere fotos
Forfatter: 
Dato:  28-02-2016 16:07

Flere fotos

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Fint indlæg
Forfatter: 
Dato:  28-02-2016 18:56
Rigtig fint indlæg, jeg håber at du finder det du søger.
Jeg er fra Sjælland (og spring/military-rytter :-)), ellers var jeg frisk på en date.
Held og lykke med kærligheden!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sydsjælland
Forfatter: 
Dato:  14-04-2016 10:38

Jeg er fra Sydsjælland, men vil alligevel rose dit indlæg - jeg håber du finder, hvad du søger :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jonas
Forfatter: 
Dato:  28-05-2016 00:07

Jeg synes du ser sød ud.;-)

Hvordan står det til med kærligheden? Any luck? Jeg kan se at det er ved at være et par mdr siden du har lavet indlægget.:-)


 

Mvh. Lea

 

 

 

 

If horseback riding was easy, it'd be called football.

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa :)
Forfatter: 
Dato:  07-06-2016 14:54

Super indlæg

 

Er selv både rytter og hestepige med STORT H ejer selv 3 heste, og er endlig spring rytter, men rider mest dressur i dag

Borsat i det østjyske og rider stævner når muligheden er der

Men er også aktiv indenfor ridesporten uden hest

 

Du er velkommen til at skrive

 

Hilsen Tinne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider