Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Veninder omkring Odense og og omegn
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 12:27
Hej,
Mit navn er Rikke, jeg ern21 år og bor inde i Odense C, med min skønne skønne kæreste. Til dagligt læser jeg Engelsk på sdu, laver kedelige huslige ting (hæhæ) samt rider og passer Olivar (rødbroget 6 års blanding), når der er brug for det fra ejers side :-)
Jeg er endt med at prøve og lave sådan en annonce herinde, da jeg mangler nye bekendtkaber at kunne bruge noget af min tid med. Det står desværre sådan til at de fleste af mine venner, som jeg har tilegnet mig igennem årene, er upåregnelige og ofte pludselig aflyser gamle aftaler, fordi anfet pludselig er mere spændende?
Og da jeg er på 3 semester på uni og folk har danner grupper, er det ikke lige en nem vej at gå for bekendtskaber.
Anyways, har jeg en masse interesser udover hest, kæreste og uddannelse. Bl.a. mad, private fester, tatoveringer, film, musik samt generelt bare hygge. Ind imellem er jeg også frivillig lektiehjælper hos lektier online. :-)
Jeg håber meget på at kunne have fanget nogens interesse, da jeg savner nogle veninder at have det sjovt med, og som ikke bailer på en for et ondt ord.

Fordi man ikke er som alle andre... :-D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider