Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Nogle Nordjyder til stede ???
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 09:06

Hej Hn´er :-)

 

Jeg er sørme blevet nordjyde, og dermed laaaangt væk "hjemmefra", som er vestjylland!

 

Jeg tænkte på om der var nogen nordjyder der kunne tænke sig at mødes til en kob kaffe få en hyggelig sludder om heste, vind og vejr, alt hvad hjertet begære, ridetur, eller lign?

 

Jeg er flyttet til Hjørring, men alt fra Hjørring, Ålborg og rundt kunne jo være en mulighed, og der må simpelthend bo nogle glade nordjyder her oppe, der er friske

 

Jeg tænker umildbart, at vi kunne mødes ved en af os, jeg ligger gerne lejlighed til, men alt afhængig af hvor folk bor henne, eller vi kan mødes et sted og ride en tur.

 

Håber nogen er friske, det kunne være super hyggeligt :-)

 

Jeg kan da starte med kort lige at fortælle lidt om mig selv. Jeg kommer fra det vestjyske, og er en kvinde på 28 år, som har fundet kærligheden her i nordjylland. Jeg har min hest med, som er en fuldblod/oldenborg om jeg bruger til dressur og distance. Børn er der ingen af endnu, så jeg nyder min søsters når de er til låns :-) Ellers er jeg meget åben og snaksagelig

 

Kom frisk, vil du være med?? Jeg har pt ferie, så jeg kan egentlig hvornår som helst :-)

 


 

 

 

 

Det at leve, er livet...

Livet er det, at leve...

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider