Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Ride/løbemakker 4733
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 14:31

Er flyttet til Tappernøje her for nogle år siden, men har endnu ikke rigtig lært så mange at kende da jeg (irriterende nok) er en lidt genert type.

Manden er næsten aldrig hjemme så hverdagene kan godt være LIDT ensomme engang imellem.

Så jeg tænkte at jeg måske denne vej kunne lære nogle nye mennesker at kende.... Enten til at ride med, løbe med eller bare til en cafetur og biftur ind imellem. jeg er 37 år, mor til 3 piger på 6, 16 og 17 år.

Jeg har kastet mig over løb her for nyligt (nybegynder) og så er jeg en rigtig hestetøs med 5 heste lige uden for døren.

Glæder mig til at høre fra dig/jer :-)

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 21:31

Hej Karina

Jeg er 22, bor lidt uden for Snesere - ca 8 km fra Tappernøje, jeg har også mine heste hjemme, og er selv løber (har løbet i et års tid - men det bærer formen dog ikke præg af ).

Jeg synes da det kunne være hyggeligt at kende nogle flere hestetøser fra nærområdet. og en løbemakker ville da heller ikke være af vejen.

Selvom jeg kun er 22 består det meste af min vendekreds af personer på +30, så lad ikke dette skræmme dig.

Send mig en besked hvis du har lyst til at snakke.

- Maria

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 19:59

Jeg har hest(åring) opstaldet i everdrup - hvor langt væk er det fra Everdrup?

Kunne godt bruge en at gå/løbe ture med når jeg alligevel er hos hesten...på et tidspunkt er det gåture med hest

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  09-04-2013 08:53

Jeg synes det er dybt underligt, at man laver sådan et indlæg, men så ikke svarer når der kommer indlæg.

Jeg melder hermed fra.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider