Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Hjælp ! Ny i Randers :)
Forfatter: 
Dato:  02-09-2011 21:18

Hej,

Jeg er en gævs sjællænder, der snart søger lykken i det jyske og har i den forbindelse forhåbentligt snart en lejlighed i Randers NØ.

MEEEN jeg kender ansolut INTET til Randers og vil høre om nogen af Jer derude kender nogle gode ridesteder i nærheden? :) Jeg er 24 år og savner omgangen med hestene i det daglige.

Jeg er tidligere ansat ved Gardehusarregimentets Hesteskadron, hvor jeg som konstabel remonterytter var ansat til at ride de nye ungheste samt undervise værnepligtige, officerer og befalingsmænd. Så hvis der er nogle der søger undervisning i Randers-området, er jeg også meget interesseret i at høre nærmere :)

Jeg håber at der er nogle venlige sjæle som kender Randers by lidt bedre end jeg gør, og kan hjælpe mig lidt på vej i min nye tilværelse :)

Knus Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

velkommen..
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 09:26

Hej Kathrine..

Velkommen til randers, ( Snart ;-)

Det er da noget et spring at tage og flytte så langt væk fra det man kender..

Jeg er selv tilflytter til randers, bare nord fra!!

Jeg bor lidt uden for Randers ca 12 km, på et lille landsted, med mine fell ponyer!! Så hvis du kunne have lyst til lidt skov tur, så kan vi sikkert godt finde ud af det..

Jeg kender da lidt til området, så kan sikkert godt vise dig lidt rundt..

knus Dorthe..

0
0
Svar på denne tråd

Hej :9
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 18:26

Mødte dig ude ved Maja.

Jeg kan da sagtens tage dig med på rundtur en dag :)

_Jeg bor i Øster Tørslev udenfor Randers

GAIA - du vil altid være min stjerne

som på himlen kommer der flere

- lige nu blinker Silver Fox{L}

0
0
Svar på denne tråd

Haløjsa
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 21:10

Hej Kathrine!

Velkommen til Randers ;) Jeg er selv tilflytter for omkring 6 år siden.. Er født og opvokset på Amager omkring KBH ;) Så også fra Sjælland ligesom dig! Er du flyttet til Randers nu?

Mig og min kæreste bor i en lille by som hedder Hald, ca.12 km uden for Randers. Jeg har selv 2 heste, som vi har dem stående her hjemme SKØNT! Vi har god plads, egen ridebane, mini ridehus og god natur.

Hilsen karina

Jeg skriver festsange, så hvis du mangler en sang til konfirmation, bryllup, fest osv, så smid en mail eller besked til mig ;)

Vejen til mit hjerte --> går gennem min hest!

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  15-11-2011 14:30

Jeg er indfødt randrusianer, så hvis du stadig har brug for hjælp til at finde på plads, kan du bare sende mig en besked :)
Jeg kender langt de fleste ridesteder i Randers og opland, og har selv hest.

Hilsen Mette

med Højgaards Hjalte

En gang fjordhest - altid fjordhest :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider