Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er min pony bar RYSTENDE uartig ?
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 15:01
HejSa!

Som de fleste herinde nok har erfaret fra mine mange indlæg om sagen er min pony Stella Forfangen. Hun går derfor på slankefold når hun er ude, og hendes søster og partner in crime Tøsen går også på den fold.

Men men men.... nu passer det skam ikke DAmen at gå på slankefolden, selvom hun får foder ved siden af fordi hun self. ik kan leve uden mad. Men nej.. hun har lært at drive os til VANDVID ved at vrinske og SKRIGE helt vildt så vi tror der er noget galt... næh hun keder sig bare fordi der ik er noget græs. Nu er vi så begyndt at lukke hende ud på en anden fold nogen timer om dagen hvor der er græs, men det passer hende nu heller ik helt.... for hun vil ik undvære sin søster...

*ARGHHHH* Gir snart op...... og er ved at blive sindsyg af det skrigeri.... Jeg tror ik hun fejler noget.... og hun får jo os mad nok..... tror bare hun er opmærksomhedskrævende... hvad tror i ?




Ponyer..... fordi alting er sjovere i de små højder :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svært problem
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 15:19
Jeg tror klart hun bare er en hidsig pony..
Prøv og gi hende lidt mere motion, og sørg for at hun ikke keder sig på folden, man kan få sådan noget hestelegetøj..
Har selv set andre med samme problem..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kunne....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 15:33
evt prøve at ligge en træstamme derud, da hun jo så kunne bruge lidt tid på at gnave i den. Jeg ved mine elsker at gnave barken af de trær de kan komme til på marken.
At ligge en halm balle ud til dem kunne måske også hjælpe, hvis du ikke allerede har det. Så kunne det være hun ville fordrive tiden med noget andet.

Hilsen Kenny :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 naturlig reaktion.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 16:03
Heste er flokdyr - derfor reagerer den selvfølgelig, når den bliver udelukket fra og forhindret i at være en del af flokken.

Din pony er helt normal.

Læs evt. i nogle gode hestebøger om adfærd.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjae men hun står jo med en anden pony
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 16:13
Til Madsogmikkel........ Jamen hun gør det jo når hun står på fold med den anden pony..... hmmm

tak for rådet kenny vil prøve en træstamme.... eller noget andet for opmærksomheden


Ponyer..... fordi alting er sjovere i de små højder :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Giv hende...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 17:41
hø istedet for foder, det tager længere tid at tygge. Skær gulerødder ud i tykke skiver og strø dem rundt i folden, så har hun lidt at give sig til.

Lad være at rende ud til hende hver gang hun står og vrinsker, så belønner i hendes vrinsken, og så er det simpelthen skruen uden ende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 La' hende " skrige " ??
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 17:52
Ahem azzå... Hun keder sig derude, og æhm.. Hver gang hun "skriger", el. har gjort det i et stykke tid, så enten flytter du hende, el. no'ed andet... Klart hun så "skriger" når hun keder sig.. Fordi så ve' hun, at du kom'R og flyt'R hende, el. no'ed andet...

Bar' la' hende "skrige" - Selvom det nemt driver en T' vanvid.. :S - Tror sq ikke den fejler no'ed... Azzå, min hest "skriger" da ozz engang imellem.. Ren' og skær' kedsomhed.. El. så kræver han opmærksomhed! - El. ozz at han bar' lidt mærkelig! :P

♥~ToTaL-TaZ-FreaK~♥

~"Lær at adlyde, før du giver ordrer."~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rid en tur i skoven!
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 18:06
jeg ved ikke helt men det lyder som om at din pony er ret bevidst om at det driver jer til vandvid... stopper den ikke hvis i ignorrere den?? rid i skoven med den og tag en god galop på en mark... så plejer de at nyde at stå i fred og evt. lede efter gulerødder eller bide i træ eller jeg ved ikke hvad!!
min pony har lidt det samme, den hopper bare over hegnet når den ikke vil vente mere
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider