Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Korrektur til studieprojekt
Forfatter: 
Dato:  07-01-2022 12:52

Hej hestenettet.

 

Jeg sidder netop med et stort projekt, som jeg har lavet i forbindelse med min uddennalse, som jeg skal aflevere her i januar. Projektet er skrevet på engelsk, og jeg er ikke just den største haj til engelsk grammatik, og derfor har jeg brug for noget hjælp til at få rettet korrektur på projektet.

 

Jeg vil derfor høre, om der er nogle, som har erfaringer med freelancere eller bureauer, som tilbyder korrekturlæsning, som endvidere kan anbefales.

 

Det er et større projekt, som er skrevet på tværs af flere semestre.

 

Jeg søger naturligvis noget, som kan laves til en overkommelig pris. Kom gerne med forslag !

 

Mvh Dennis.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  11-01-2022 12:16

Hej Dennis

 

Jeg har selv prøvet at sidde med et større projekt, som jeg skulle have rettet korrektur på - nærmere bestemt et speciale. Så jeg kan godt forstå, at du søger noget professinoelt hjælp, da det kan være en stor omgang alt afhængig af projektets størrelse.

 

Jeg benyttede selv et bureau, som hedder Alphatrad til at få rettet korretur på mit projekt, og det fungerede super fint. Det gik stærkt, og kvaliteten var i top. Det kommer naturligvis an på projektets størrelse, om det giver mening.

 

De har faktisk på deres hjemmeside en underside om korrekturlæsning, så jeg lægger lige et link til dig, så du kan tjekke det ud, hvis det kunne være noget.

 

alphatrad.dk/sproglosninger/ korrekturlaesning

 

Held og lykke med projektet :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opgavekorrektur.dk
Forfatter: 
Dato:  14-01-2022 12:20

Hej Dennis

 

Jeg vil anbefale du tager fat i Jan fra Opgavekorrektur.dk

 

Han kan helt sikkert hjælpe dig, både hurtigt og til en skarp pris.

 

Jeg har ihverdfald altid været tilfreds med korrektur fra ham.

 

 

Mvh Kristian

plakteriet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider