Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 20. december
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 00:00
Indsat fra nyheden 20. december:

tralala.. Julle er i et vældig humør i dag. I morgen er det nemlig sidste hverdag inden juleferien, og det er da skønt at se frem til. Så lukker rideskolen, Julles ejer har ikke travlt, og så er der god tid til forkælelse, hygge og lange ture i skoven. Det er bare lige noget for Julle.

Julle håber bare sådan at der også kommer sne og frost. Det er så smukt i skoven når det hele lige har fået lidt pudder på, og så får Julle måske langt om længe brug for sin varme vinterpels.

 

Julle er ikke så meget til det med at blive klippet og have dækken på, det er så rart at kunne rulle sig uden. Især i sneen. Kommer der sne, så giver Julle den gas. Og det, så man og pandelok står ham om hovedet.

 

Julle har en veninde der næsten ikke har nogen man eller pandelok. Hun har kløet det hele af, for hun lider nemlig af sommereksem. Det er rigtig træls for hende, så Julle har sat sig for at finde en løsning på det problem. Julle har søgt højt og lavt på Heste-nettet, og så var det at Julle faldt over noget han har hørt omtalt før. Nemlig at en vens ven var blevet sommereksem kvit ved hjælp af en ganske særlig olie. En olie man også kan bruge til mennesker der har diverse lidelser, og som nogle mennesker sværger til.

Faktisk skulle det være så effektivt at man er begyndt at fremstille det medicinsk. DET må Julle læse mere om. Men hvad er det Julle søger efter? Og hvor har han læst om det?

 

[[outstream]]

 

God Jullejagt til jer alle.

 

Læs mere om Julekonkurrencen her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 08:00

Fundet men ikke hvor jeg regnede med. Fandt det sted, hvor jeg tidligere havde læst det, men der var Julle ikke. Men så måtte jeg lede et andet sted, hvor jeg ikke plejer at følge med (udover lidt her i Julle-jagttiden.)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet.....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 08:14
Første hug ( for 2o min siden ca)
God dag Julle




En RIGTIG hund er en schæferhund ;O)

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julle....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 09:13

Den var jo ikke så svær da jeg lige fik bogstaverne i rigtig rækkefølge

 


Mvh

Mette

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et hint?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 11:50

Nogen der kan komme med et lille hint?


Sagde Josephine

Med sine to soulmates og guldklumper M & N <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jul jul jul
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 13:42

Fundet


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julle.......
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 16:06

Nogen som vil give et hint. Er kørt fast og bliver ved med at komme tilbage til det sted jeg tror Julle gemmer sig, men han er der ikke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hint.....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 16:09

SØG og du skal finde. Finder du ikke, hvad du søger det ene sted (som jeg ), så søg et nyt sted .


0
0
Svar på denne tråd
 
 Endelig
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 16:28

Puha endelig fundet. Syntes jeg havde søgt der før. Men nu er Julle indfanget.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 22:47

Ingen hest hverken i fagbog, viden, udstyr, ryttersnak under islandhest. Kan nogen give et hint.


 

 

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jul jul jul
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 23:28

En pænt ord for fnisetobak-udtræk i nyheder.


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider