Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Julekort og julebrev...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 21:07

 

Det er heldigvis for mange, endnu en tradition at sende julekort og eller julebrev med det (gode) gamle postvæsen. Det er altid sjovt og spændende at følge med i den årlige opdatering fra nær og fjern (mest fjern ).

Jeg har gjort det til en tradition at skrive julebrev for det er ligesom lidt nemmere, når det skrives på pc'en og der kommer billeder med, det kan printes i stride strømme... osv. Det er blevet meget populært, men for at få del i det 'eftertragtede' julbrev så kræver det altså at man skriver selv..

 

Nu hvor julepynten er på vej i kasserne og samlingen af julekort ligeså, så sidder jeg og "mangler" et par stykker. Især det ene gør mig lidt bekymret...

 

Laaang forklaring på et ret enkelt spørgsmål, I know!

Jeg frygter at modtager er død (måske en ud af to) så spørgsmålet er, kan jeg finde ud af det ud fra adressen og navn?

(Det er et sted som jeg har arbejdet for mere end 30 år siden, men vi har været på julekort lige siden. ) Syntes ikke jeg bare lige kan tage knoglen og ringe og høre om de er i live!

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Happy wife, happy life

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja....
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 14:51

Ja, du kan søge på navn/adresse på www.afdøde.dk

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Linket.
Forfatter: 
Dato:  06-01-2017 13:16

 

Tak for link, men det virker ikke.. :)

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

You only fail

if you quit.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ups...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2017 13:44

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider