Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vandflaske
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 15:42

Kan i anbefale en vandflaske, der kan tåle opvasker og er nem/rar at drikke af? Ca 0,5l.

Jeg har ikke haft meget held med mine fine Retap flasker. Har nu fire stk, der er gået i tusind stykker. Den ene dog i fryseren. To stk var i neoprenbeskyttelse, men gik alligevel i stykker. Der er godtnok "livstidsgaranti", men jeg opgav, da der er et ekspeditionsgebyr på halvdelen af, hvad en ny flaske koster . Og man får ikke et nyt låg med (et låg blev skåret i stykker og et andet kunne jeg ikke få glasstumperne ud af).


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har et
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 18:16

par Klean Kanteen Reflect-flasker - dem er jeg ret glad for:

 

www.kivanta.de/532ml-Klean-KanteenZ- Reflect-Gebuersteter-Edelstahl

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 20:08

Jeg har bare Den Sunde Drikkedunk.

Den er præcis som en almindelig drikkedunk, dog i "sundt" plastik uden alt muligt giftigt stads. Vil tro den tåler opvasker.

Fås i fine farver, har set dem på Apoteket og diverse bolig-butikker.

Koster heller ikke en bondegård.


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 
 Den sunde
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 20:21

Den sunde drikkedunk bryder jeg mig ikke om. Den smager af plastik/gummi og er træls at drikke (patte ) af. Tror også der kan gemme sig en masse baktusser i "drikketutten"


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-11-2016 19:44

Det er rigtigt den lugter lidt af plastik!

Tror dog der er samme antal bakterier, uanset hvad man drikker af :P

De er fine, alle dem man kan få i glas. Men jeg skal 100p nok få dem tabt og smadret på gulvet...


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dem jeg linker
Forfatter: 
Dato:  10-11-2016 19:51

til er i stål og nemme at gøre rene (sådan HELT rene). Du kan købe en "drikketut" separat, som jo så kan udskiftes, hvis man er bange for bakterier i længden.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klean Kanteen
Forfatter: 
Dato:  12-11-2016 09:27

Jeg kan godt se, den brede åbning (44mm) letter rengøring, men er den ikke træls at drikke af? Jeg har en billig glasflaske fra Netto med samme størrelse åbning, og den synes jeg er svær at drikke af. Næsen er i vejen . Havde det også svært med Retaps 3cm (?)i starten.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-11-2016 12:26

Jeg har den sunde drikkedunk, og den tåler uden problemer en tur i opvaskeren.

Min jeg har nu er 4 år gammel, og holder ganske tæt, trods den er i opvaskeren flere gange om ugen.


- Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sophie, den sunde
Forfatter: 
Dato:  12-11-2016 14:58

 

drikkedunk er vist ikke så sund alligevel Den holder måske godt, men jeg ville lige høre hvad det var (Matas er ikke min primære udstyrspusher), og så var det første google fandt, den artikel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-11-2016 15:35

Ej helt ærligt :(

Jeg købte den jo netop, fordi jeg ikke ville bruge en 'normal' drikkedunk, fordi der er så meget snak om skadelige stoffer i plastik.

Der står selv på siden af den, at den er uden ftalater, tungmetaller osv.

Men hvis der alligevel ikke er de ting i almindelige drikkedunke, så er jeg jo røget i med begge ben. Øv.

 

Jeg er nok også blevet snydt af, at jeg købte den på Apoteket. Man glemmer, at apotekerne må sælge præcis hvad de har lyst til, uanset om det er skadeligt eller ej.

 

Så må jeg næsten overveje et nyt køb.. Synes bare plastik er så dejlig let at have med til fitness, på studiet osv. Glas skal jeg nok få smadret.

Må overveje rustfrit stål så...? Gider ikke alle de @!#$ stoffer, når det er noget jeg drikker af dagligt!


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jojojo,
Forfatter: 
Dato:  12-11-2016 16:47

 

men den holder vel stadig godt (hvilket er hvad TS efterspørger), og selv om det er falsk marketing, er der vel stadig hverken pftalater, metaller eller elfenben i?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-11-2016 14:31

Watertracker fra Brix, købt hos Kop og Kande

 

www.kop-kande.dk/maerker/brix/brix- watertracker-0-5-liter-lilla- 5709587622135

 

De er holdbare og behagelige at drikke af. Jeg har tabt mine utallige gange og har indtil videre kun ødelagt en. Den tabte jeg udenfor, hvor skruelåget gik i stykker.

 


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fandt forresten...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2016 14:39

... Lige en beskrivelse af alle dens fortræffeligheder

 

Watertracker - flotte drikkedunke uden BPA

Watertracker er en fantastisk serie af drikkedunke uden det hormonforstyrrende stof Bisphenol A / BPA. Perfekt til dit daglige vandindtag eller til en smoothie "on the go".

Highlights om de flotte Watertracker drikkedunke:
* Fremstillet i Tritan, der er 100% fri for Bisphenol A, PVC, phtalater og tungmetaller
* Tritan er brudsikkert og modstandsdygtigt over for varme og kemikalier
* Tritan tåler varme væsker med temperatur op til kogepunktet
* Skruelåget er 100% vandtæt og har sikringsstop, så låget ikke tabes
* Stor åbning for nem påfyldning og rengøring - plus en lille åbning, der er nem at drikke af
* Har måleskala samt 1-2-3 klikindikator, så du har styr på mængde, du drikker - heraf navnet WaterTracker
* Låget har indbygget si, så du undgår insekter i væsken, og er desuden perfekt, hvis du bruger flasken til smoothies med proteinpulver.
* Velegnede til friluftsliv, sport, picnic, skoletasken, på rejsen, på job eller på natbordet.
* Tåler opvaskemaskine

 

Fra Helsebasen.dk


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tupperware...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2016 18:51

jeg købte for flere år siden et sæt på tilbud fra tupperware med drikkedunk med drikketud og madkasse. Den er simpelthen så lækker og god kvalitet nem at rengør og tåle opvaskemaskine. Jeg har bare aldrig selv fået lov at bruge den for min bedre halvdel synes den var så gid at han mente det var hans. Jeg har også en thermokop fra tupperware som jeg er utrolig glad for den er virkelig god kvalitet og nem at rengør og har ikke kedelig plastiksmag og holder super godt på varmen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tupperware
Forfatter: 
Dato:  23-11-2016 23:08

Jeg er også på Tupperware-holdet.

De er gode at drikke af og de kan sagtens tåle opvaskemaskine. Min er 2 år gammel efterhånden og stadig pæn


Mvh Rikke

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tupperware
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 07:43

Jeg har også kig på Tupperware, men tror det skal være med skruelåg i stedet for drikketud?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tupperware
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 16:32

De er fine at drikke af, både med og uden drikketud


Mvh Rikke

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 drikkedunk
Forfatter: 
Dato:  25-11-2016 22:26

Hejsa.

 

Jeg har denne her, den er godt nok på 750ml. Jeg er meget glad for min, og den kommer i opvaskemaskinen næsten dagligt.

 

hardballshoppen.dk/outdoor-e- overlevelsesudstyr/kogegrej-service- termokander/on-the-fly-otf-750ml- bla-glacial-bla

 

Den fås i flere farver :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 nalgene
Forfatter: 
Dato:  26-11-2016 11:13

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 22:16

 

Har dem der hedder water tracker og de fungere upåklageligt og de er nemme at gøre rene. Har lige smidt dem fra Sistema ud, da der var sort muld i bunden af flasken trods grundig rengøring Dem her: www.puregreenshop.dk/sistema- drikkedunk-bpa-fri-pink-700-ml.html Smed den endda i opvaskeren selvom at den ikke må, men lige lidt hjalp det. Den er for lille i åbningen til en børste...

Overvejer dog dem her, de er også fri for BPA, phalater og PVC og de ser ud til at være nemme at rengøre (maskine): dk.suztain.com/da/drikkedunke/ dopper-drikkeflaske-mkop-500ml- isbla-7205-285.html Har dog ingen erfaring med dem...


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider